Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ ممکن است یک پست در وب سایت Careers at Apple به ما سرنخی در مورد برنامه‌های آینده اپل در مورد تراشه‌هایش بدهد. در حال حاضر، این شرکت برای تراشه‌های خود به معماری تراشه‌های ARM Holding متکی است، اما این غول فناوری به دنبال استخدام یک برنامه نویس RISC-V با عملکرد بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

RISC مخفف کاهش دستورالعمل مجموعه کامپیوتر و معماری تراشه منبع باز است.

از آنجا که این معماری منبع باز است، سازندگان دستگاه‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، نیازی به پرداخت حق امتیاز یا هزینه مجوز ندارند، در صورتی که در حال حاضر، شرمت اپل برای استفاده از معماری ARM حق امتیاز می‌پردازد.

البته برای اپل عملی نخواهد بود که تراشه‌های مبتنی بر ARM خود مانند SoC‌های سری A و سری M را با اجزای RISC-V جایگزین کند. دلیل این اقدام آن است که چنین اقدامی سال‌ها برنامه ریزی می‌طلبد.

شرکت اپل در آگهی استخدامی خود اعلام کرده است: "گروه Vector and Numerics وظیفه طراحی، افزایش و بهبود زیر سیستم‌های مختلف تعبیه شده را بر روی iOS، macOS، watchOS و tvOS بر عهده دارد. این گروه به دنبال یک برنامه نویس استثنایی با عملکرد بالا برای تکمیل تیم خود است. به عنوان یکی از اعضای گروه ما، شما این فرصت منحصر به فرد را خواهید داشت که روزانه میلیون‌ها مشتری اپل را خوشحال کرده و از آن‌ها الهام بگیرید. "

مدارک مورد نیاز برای استخدام در شرکت اپل

جالب است بدانید اپل مدارک زیر را برای استخدام در این شغل درخواست کرده است:

سابقه ۵ سال توسعه الگوریتمی سطح پایین در پردازش سیگنال یا یادگیری ماشینی اولیه دانش دقیق RISC-V Instruction Set Architectures (ISA) و ISA ARM درک قوی از کارآیی محاسباتی مهارت‌های برنامه نویسی عالی در ASM و C مهارت‌های ارتباطی شفاهی و کتبی قوی توانایی مدیریت چندین وظیفه و اولویت بندی

بدیهی است که چنین شغلی نیاز به سابقه تحصیلی قوی در ریاضیات، علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر دارد.

در حالی که به نظر می‌رسد اپل آمادگی تغییر عمده در حوزه RISC-V را ندارد، اما می‌تواند تصمیم بگیرد برخی تراشه‌های ساخته شده توسط ARM خود را با تراشه‌های جدید مبتنی بر RISC-V جایگزین کند. صرف نظر از آنچه در ذهن دارد، اپل در واقع به دنبال فردی است که بتواند به او در معماری منبع باز کمک کند.

بیشتر بخوانید

اپل سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را خرید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل تراشه هوشمند منبع باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید

به گزارش خبرنگار مهر، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

کد خبر 6090741 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی