Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@12:36:00 GMT

واکنش مخالفان طالبان به سقوط پنجشیر

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۷۳۹

واکنش مخالفان طالبان به سقوط پنجشیر

درحالی که طالبان از تصرف کامل استان پنجشیر خبردادند، اما مخالفان طالبان در دره پنجشیر از ادامه مقاومت خبر می‌دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از صداوسیما؛ «علی میثم نظری» یکی از سخنگویان مخالفان طالبان در دره پنجشیر، گزارش‌های طالبان مبنی بر سقوط کامل استان پنجشیر را رد کرد و آن را نادرست خواند.

وی افزود: نیروهای مقاومت (مخالفان طالبان در پنجشیر) در قرارگاه‌هایی که از پیش ایجاد شده بود، حضور دارند و از دیشب تا کنون جنگ در نقاط مختلف ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که طالبان تصاویر وعکس‌هایی از حضور خود در ورودی ساختمان استانداری پنجشیر و نصب پرچم خود در ساختمان استانداری را منتشر کرده‌اند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان امروز دوشنبه اعلام کرد طالبان کنترل کامل استان پنجشیر، آخرین منطقه تحت تصرف نیروهای مقاومت در افغانستان را در دست گرفته است.

کد خبر 520088

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سقوط پنجشیر افغانستان سقوط پنجشیر تکذیب سقوط پنجشیر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مخالفان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه شب گذشته در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر دیروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان