Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:22:59 GMT

پیروزی نساجی در اولین بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۷۵۱

پیروزی نساجی در اولین بازی دوستانه

تیم نساجی که در شهر سرعین اردوی تدارکاتی به پا کرده است در اولین بازی دوستانه خود موفق شد تیم منتخب اردبیل را شکست دهد. 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی ساکت الهامی، سرمربی نساجی در هر نیمه تیمش را با یک ترکیب به میدان فرستاد و  در نهایت نساجی با 6 گل میدان را ترک کرد. حامد شیری (2 گل) به همراه علی آل کثیر – علی زارعی – رضا جعفری و امیر رضا نمازی زننده گل های نساجی در این بازی دوستانه بود که در استادیوم شهر نیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اردوی بدنسازی نساجی در شهر سرعین تا پنج شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و بعد از آن نساجی به تهران می آید تا برای بای دوستانه با تیم های لیگ برتری آماده شود. به نظر می رسد برپایی اردوی تدارکاتی در یکی از کشورهای خارجی برنامه بعدی نساجی تا زمان شروع بازی های لیگ برتر باشد.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم