Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد راستینه هفشجانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و متولی کمیته تربیت بدنی این کمیسیون در مراسم تجلیل از مدال آوران رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با اشاره به بیان دغدغه‌ها از سوی مدال‌آوران المپیکی در این جلسه تصریح کرد: قهرمان ورزشی کشورمان ما نباید مشکل مسکن و اشتغال داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس تلاش کرد در بودجه سال گذشته سقف اعتبارات حوزه فرهنگ از نیم درصد به ۲/۵ درصد افزایش داده شود. همچنین بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان از اعتباراتِ در اختیار کمیسیون به فدراسیون‌های رشته‌های المپیکی، مازاد بر اعتباراتشان داده شد. مجلس وظیفه دارد این رویه را در سال‌های آینده ویژه در تنظیم برنامه هفتم توسعه ادامه دهد.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمعی از مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو و سرمربیانشان به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی فروردین و احمد راستینه هفشجانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان حوزه ورزش کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ مجلس شورای اسلامی تقدیر از قهرمانان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند