Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مراسم معارفه سرپرست و عوامل باشگاه چوکای تالش روز گذشته در حالی با حضور مالک باشگاه و مسؤولین شهرستانی و استانی برگزار شد که پیش از آن برخی هواداران از تحریم و اعتراض به برگزاری این مراسم خبر داده بودند. 

از جمله مهمترین حاشیه‌های این مراسم اعتراض ده‌ها تن از هواداران به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در پی‌عدم تجهیز استادیوم پوریای ولی بود، این هواداران اعتقاد دارند که یکی از اصلی‌ترین دلایل سقوط این تیم به دسته دوم از دست دادن امتیاز میزبانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فشار هواداران و افزایش اعتراضات موجب شد که مریم بخشی به میان هواداران رفته و از نزدیک با به گفتگو با آنان بپردازد. 

بخشی پس از گفت‌وگو با هواداران معترض و بیان برخی مشکلات پیش‌روی بازسازی استادیوم پوریای ولی تالش به آنان قول مساعد جهت تسریع در امر آماده‌سازی استادیوم تالش تا هفته تربیت بدنی را داد. 

همچنین قول قهرمانی و استفاده از چهره‌های بومی بعنوان اعضای هیئت مدیره و عوامل باشگاه از دیگر خواسته‌های هواداران این تیم از مالک و سرپرست جدید باشگاه چوکا بود. 

مالک باشگاه چوکای تالش و علی نظرمحمدی سرمربی این تیم با حضور در بین هواداران معترض با آنان به گفت‌وگو پرداخته و مدعی شدند که تمام تلاش و برنامه‌ریزی خود را در جهت صعود تیم چوکای تالش به کار خواهند بست. 

نامداری با تاکید به تلاش‌ها و چشم‌انداز ساله برای صعود تیم چوکا به لیگ برتر، اما یادآور شد هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌شود قول قطعی جهت قهرمانی در فصل پیش رو داد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال تحریم استادیوم اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • «مالیات برعایدی سرمایه» چرا صدای ۲ درصد از جامعه را درآورد؟
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد