Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شماری از خریداران منازل پروژه یک هزار واحدی گلستان واقع در شهر بهارستان اصفهان چندی پیش با امضا و ارسال نامه ای به دفتر رهبر معظم انقلاب که رونوشت آن نیز در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، از ایشان استمداد کرده بودند.

در این نامه عنوان شده بود که پس از گذشت حدود هشت سال از ثبت نام در این تعاونی برای خرید مسکن، هنوز منازل به صاحبان آنها تحویل داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی از خریداران این منازل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیگیری‌های چند ساله ما بجایی نرسیده و با اینکه طبق قرارداد در چند مرحله مبالغ اعلامی واریز شده است و ما دیگر بدهی نداریم اما منازل ما را  تحویل نداده اند.

وی ادامه داد: مجموعه‌های ۹ طبقه‌ای این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد و آپارتمان های سه و چهار طبقه‌ تقریبا تکمیل شده است اما اعلام می شود که ۷۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل و تحویل خانه ها  نیاز است که این رقم موجود نیست.

در این پیوند، رییس هیات مدیره تعاونی مسکن زندان‌های استان اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۳۰۰ واحد از این پروژه آماده تحویل است بطوری که چند مالک نیز در آنها مستقر شده اند.

 سیدعبدالجواد هاشم  ادامه داد: بالغ بر ۲۰۰ واحد دیگر نیز تا یکی دو ماه آینده به سرانجام خواهد رسید و آماده تحویل می‌شود.

رییس هیات مدیره تعاونی مسکن زندان‌های اصفهان در پاسخ به این پرسش که برغم این توضیحات، چرا باز هم عده ای از خریداران از مقامات نظام استمداد کرده اند، گفت: در این زمینه شانتاژ شده است.

هاشمی در باره اینکه خریداران برای تحویل منازل خود اکنون باید چه مبلغ دیگری بپردازند، خاطرنشان کرد: رقمی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بدلیل مابه التفاوت هزینه‌ها و بر اساس فاکتور، از هر یک از خریداران اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: این رقم بر مبنای قیمت تمام شده و ارزش ملک نیست زیرا این ارقام بیش از مبالغ دریافتی خواهد بود.

بهارستان یکی از شهرهای جدید و برنامه‌ریزی ‌شده اقماری در استان و از توابع شهرستان اصفهان است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی این کلانشهر در ابتدای مسیر جادهٔ اصفهان - شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها تعاونی سازمان زندان‌ها اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی سازمان زندان ها اصفهان تعاونی سازمان زندان ها اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است

فرماندار شهرستان نایین گفت: یکی از مهم‌ترین و بهترین کارهای نیک و امنیت‌ساز، اشتغال زندانیان است که به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نایین منجر می‌شود.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت صاحبان صنایع در حوزه اشتغال زندانیان اظهار کرد: امروز در شهرستان نائین نرخ بیکاری به صورت رسمی اعلام شده از طرف اداره کار، ۶/۹ درصد است، اما در نگاه ما این نرخ بیکاری صفر است زیرا شرایط کار در شهرستان به خوبی فراهم است و برخی تنها علاقه به مشاغل اداری دارند و در سایر مشاغل فعالیت نمی‌کنند.

وی افزود: طی یک سال اخیر بسته‌های مختلفی را با صاحبان صنایع برای تأمین نیروی کار دنبال کردیم که همایش امروز با نگاه به ظرفیت‌های موجود در زندان‌ها و با رویکرد اشتغال است.

فرماندار شهرستان نائین خاطرنشان کرد: همایش یک روزه اشتغال با حضور مدیرکل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور، مدیرکل و معاون اشتغال سازمان زندان‌های استان اصفهان و کارآفرینان، صاحبان صنایع و خیران در زندان نائین با هدف ایجاد انجمن خیران و اشتغال زندانیان در تنها زندان شرق استان اصفهان با رویکرد کاهش تکرار جرم و کمک به خانواده آن‌ها برگزار شد.

کریمی با اشاره به ورود صاحبان صنایع در کارهای نیک، گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای خیر امنیت‌ساز، اشتغال زندان است و این اشتغال به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نائین منجر می‌شود و در زندان نائین فضا برای سرمایه‌گذاری فراهم است.

کد خبر 751454

دیگر خبرها

  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد