Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:34:26 GMT

کشف بیش از ۷ هزار عدد داروهای غیرمجاز در نظرآباد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۴۵۵۹

کشف بیش از ۷ هزار عدد داروهای غیرمجاز در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرج‌الله اسدالهی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی نظرآباد با توجه به دریافت اخباری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در تعدادی از عطاری‌های این شهرستان، طرح بازدید از این واحدها را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در ادامه پس از انجام تحقیقات میدانی، ۳ عطاری که اقدام به توزیع داروهای غیرمجاز می‌کردند شناسایی و در بازدید از آنها ۷ هزار ۵۰۰ قلم دارو غیر مجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نظرآباد با بیان اینکه مأموران ضمن پلمب عطاری‌ها، تعداد ۳ نفر را در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش قرص‌های مکشوفه را حدود ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند،.

وی متذکر شد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5298707

منبع: مهر

کلیدواژه: داروی قاچاق فرمانده انتظامی نظرآباد پلمب ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان سیستان و بلوچستان شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون دولت سیزدهم کمک مومنانه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب