Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:21:49 GMT

حمله به کاروان نظامی آمریکا در بابل عراق

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۴۵۸۲

حمله به کاروان نظامی آمریکا در بابل عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، منابع عراقی از حمله به یک کاروان نظامی متعلق به ائتلاف آمریکا در مرکز عراق خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک کاروان نظامی ائتلاف آمریکا در استان بابل واقع در مرکز عراق هدف انفجار یک بمب قرار گرفت.

این نخستین باری نیست که کاروان نظامی آمریکا در مناطق مختلف عراق مورد حمله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان عراق خروج نظامیان آمریکا از این کشور را رسماً مورد تصویب قرار داده است.

کد خبر 5298703

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق کاروان نظامی آمریکا انفجار افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه طالبان افغانستان پنجشیر لبنان عربستان سعودی سوریه ترکیه ایران کاروان نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی حزب الله به المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی کشته شده و دو نظامی دیگر زخمی شده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان گزارش داد: بر اثر حمله با پهپادی انتحاری به المطله دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که دقایقی قبل، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 6098276

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • جنجال مراسم «چهارمین عروسی» فرمانده طالبـان | او ایران را به حمله نظامی تهدید کرده! | فیلم
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد