Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@20:51:48 GMT

افزایش میزان فوتی ها، علت تردید مردم برای تزریق واکسن

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۴۶۸۱

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان-متولیان، اپیدمیولوژیست با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: یکی از مهمترین دلایل تردید برخی از مردم برای دریافت واکسن، مواجه شدن با افزایش فوتی هاست که هراس و احتیاط را افزایش می‌دهد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: ورود ۵ میلیون دُز واکسن کرونا با تلاش هلال‌احمر برچسب ها: ویروس کرونا واکسن کرونا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد

مدیرکل هواشناسی لرستان از افزایش ۱۲درصدی بارندگی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: میانگین بارش لرستان در پی سامانۀ بارشی اخیر 23میلی‌متر بود و بیشترین میزان بارندگی این سامانه در ازنا به‌میزان 38 میلی‌متر ثبت شد.

او با بیان اینکه میزان بارندگی نقطه‌ای سال زراعی امسال در لرستان به 520میلی‌متر رسیده‌است، اضافه کرد: این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش 12درصدی برخوردار است.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به افزایش شش‌درصدی بارش این استان نسبت به میانگین بلندمدت، یادآور شد: 482میلی‌متر بارندگی در سال زراعی 1403-1402 در خرم‌آباد ثبت شده‌است.

مرادپور با اعلام ثبت 481میلی‌متر بارش در بروجرد، بیان کرد: این میزان در کوهدشت 497میلی‌متر، الیگودرز 342میلی‌متر، پلدختر 522.2میلی‌متر و دورود 492میلی‌متر است.

او اعلام کرد: 553میلی‌متر بارندگی در الشتر، 487میلی‌متر در نورآباد، 373میلی‌متر در ازنا، 605میلی‌متر در رومشکان و 585.1میلی‌متر در سراب دوره ثبت شده‌است.

مدیرکل هواشناسی لرستان  توضیح داد: 544.3میلی‌متر بارش در ایمان‌آباد، 351میلی‌متر در سیلاخور، .645.3میلی‌متر در سپیددشت، 618میلی‌متر در ریمله و 746.2میلی‌متر در شول‌آباد ثبت شده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد