Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال ایران فردا شب در یک دیدار بسیار حساس به مصاف عراق می رود. دیداری مهم که تیم ملی می تواند در صورت پیروزی گام مهمی برای صعود به جام جهانی بردارد. گزارش اختصاصی ما را از آخرین شرایط تیم ملی در دوحه می خوانید. ملی پوشان برای بردن عراق هم قسم شدند

همه اعضای تیم ملی می دانند که بازی با عراق چقدر برای ما در راه رسیدن به جام جهانی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع انگیزه ای دو چندان به تیم ملی داده و بازیکنانی که در اردو حضور دارند با جدیت کامل تمرین می کنند. از دوحه خبر می رسد اعضای تیم ملی برای بردن عراق هم قسم شدند و می خواهند دومین برد خود را در دور انتخابی جام جهانی بدست بیاورند. استقبال گرم باقری از دوست قدیمی

مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی امید کشورمان انتخاب شده به همراه رئیس فدراسیون فوتبال راهی دوحه شد تا هم به ملی پوشان روحیه بدهد و هم دیدار با عراق را از نزدیک ببیند. کریم باقری یکی دیگر از اسطوره های فوتبال ایران که عضوی از کادرفنی است به گرمی از دوست و همبازی قدیمی خود استقبال کرد و این دو برخورد بسیار گرمی با هم داشتند. همچنین بازیکنان تیم ملی استقبال فوق العاده ای از مهدوی کیا داشتند و از دیدن این چهره محبوب بسیار خوشحال شدند. همه بر می گردند جز دو نفر

طبق هماهنگی های انجام گرفته قرار است کاروان تیم ملی بامداد چهارشنبه با پرواز چارتر به تهران باز گردند. در این بین این احتمال وجود دارد که دو لژیونر شاغل در لیگ قطر یعنی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان برای اضافه شدن به اردوی تیم باشگاهیشان در دوحه بمانند و همراه تیم ملی به ایران بازنگردند. رئیس فدراسیون قول پاداش داد

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان حاضر شد و ضمن اینکه برای آنها در بازی فردا شب مقابل عراق آرزوی موفقیت کرد و قول داد در صورت پیروزی مقابل عراق پاداش خوبی به آن ها بدهد. اسکوچیچ تغییر سیستم می دهد

تیم ملی فردا شب درحالی به مصاف عراق می رود که با بازگشت سردار آزمون به ترکیب اصلی، اسکوچیچ مجبور است تغییر سیستم بدهد. در بازی با سوریه تیم ملی با سیستم ۳-۳-۴ به میدان رفت. طارمی مهاجم نوک و قلی زاده و جهانبخش وینگرهای راست و چپ تیم ملی بودند. حالا برای بازی با عراق تیم ملی احتمالا با سیستم ۲-۴-۴ و با حضور طارمی و آزمون در خط حمله به میدان خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی خبر ویژه رئیس فدراسیون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران

به گزارش قدس آنلاین، در چند روز گذشته فدراسیون فوتبال در ادامه قوانین جدید این فصل، این بار سراغ صحبت‌های اعضای تیم‌ها رفت و اعلام کرد که بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیر فنی اعضای تیم‌ها علیه فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال استان، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها جریمه حداقل ۲ میلیارد تومانی در پی خواهد داشت که البته این قانون سکه‌ای است که دو رو دارد.

با اینکه هدف فدراسیون‌نشینان از این قوانین جلوگیری از حواشی میان باشگاهی و درگیری‌های رسانه‌ای است اما در سوی دیگر می‌تواند دموکراسی و حق انتقاد را از روح فوتبال بگیرد و تیم‌ها حق خود را در حال ضایع شدن ببینند. البته این محکومیت‌ها عموما دامن‌گیر تیم‌هایی می‌شود که در جنگ رسانه‌ای کمتر از رقبا دست دارند و با افزایش بار مالی، رغبتی به ادامه نخواهند داشت.

مجتبی فریدونی، مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن در این باره گفت: جریمه‌های فدراسیون بار مالی باشگاه‌ها را سنگین‌تر کرده و شاید لیگ را از پویایی خارج کند. باشگاه‌ها همین الان هم در بودجه‌هایشان مشکل دارند و پرداختی‌هایشان عقب افتاده است. باشگاهی که در مخارج فعلی‌اش مانده، جریمه را نمی‌تواند بپردازد.

فریدونی همچنین با انتقاد از «سیاست کسب درآمد فدراسیون از طریق جرایم،» ادامه می‌دهد: رویکرد سازمان لیگ در این مدت تنها جریمه کردن است و ظاهرا تنها ممر درآمدی سازمان لیگ و فدراسیون است. درست است که این جرایم بازدارندگی ایجاد می‌کند اما به هر حال بازیکن یا سرمربی تحت شرایط و فشار بازی ممکن است چیزی بگوید و نمی‌توان آن را با جرایم کنترل کرد. لیگ همین است و شاید با این قوانین آزادی انتقاد گرفته شود.

فرشید طالبی، بازیکن پیشین سپاهان نیز تصمیمات فدراسیون را پاک کردن صورت مساله دانست و در خصوص راه حل درست گفت: باید مشکلات را بپذیرند و برای حل آن اقدام کنند. برای این کار باید به جای اتخاذ تصمیمات سفت و سخت، با شیوه هم‌اندیشی پیش بروند.

او خاطرنشان کرد: در لیگی که تمام تیم‌ها مشکل و شکایت دارند، پس قطعا یک جای کار می‌لنگد. باید به جای محکومیت، هم‌اندیشی شود. کمیته انضباطی امسال پول کمی از جرایم نگرفته و فکر کنم لیگ ما با پول جرایم می‌چرخد! باید فدراسیون بپذیرد که در این قوانین ابهاماتی وجود دارد که باید رفع شوند.

طالبی ادامه داد: قبول دارم که برخی تیم‌ها شور موضوع را درمی‌آورند و این هم بد است. انتقاد و بیان مشکل، روش دارد. اگر قرار است حقی ضایع نشود تا زمان ورود VAR حل نخواهد شد.

مجید محافظت‌کار، مربی تیم آلومینیوم نیز در واکنش به این موضوع تصریح کرد: ما موظفیم که به قانون احترام بگذاریم اما اگر قوانین به طور یکسان اجرا شوند. اگر سرمربی تیم ما به خاطر یک مصاحبه سریعا محروم می‌شود، برای دیگر تیم‌ها نیز همین طور باشد. همسان نبودن در اجرای قوانین ما را اذیت می‌کند ولی باید احترام بگذاریم.

با این حال ابراهیم صادقی، مربی ذوب‌آهن معتقد است که بیانیه‌نویسی هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و باید به مسائل فنی بپردازیم.

قوانین باید ابتدا به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسند و اجرایی شوند اما شاید تدوین این مقررات دست فضاهای رسانه‌ای غیررسمی را به فضای انتشار محتوا باز کند که حقوق تیم‌ها در این موضوع یکسان نخواهد بود و همین امر می‌تواند تنش در بازی‌های حساسی چون تقابل سپاهان و پرسپولیس را بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟