Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در دشتیاری

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از توقیف کامیون نفتکشف حامل ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ " غلامرضا صیاد اربابی  اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار – دشتیاری"، به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری تصریح کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صیاد اربابی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها و ذخایر ملی کشور، برخورد پلیس با قاچاقچیان سوخت قاطعانه، مستمر و ادامه دار خواهد بود.
وی با اشاره به تأثیرات بسیار بد پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به این پدیده مخرب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۱۲ فقره سرقت در پرونده سارق اموال داخل خودرو در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق حرفه‌ای اموال داخل خودرو و اعتراف او به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو و قطعات خودرو درسطح شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی سرقت‌های به وقوع پیوسته مشخص شد سارق با پرسه زنی در سطح شهر، خودرو‌هایی که فاقد دزدگیر و سیستم ضد سرقت استاندارد هستند را انتخاب و در فرصتی مناسب با شکستن شیشه یا تخریب درب خودرو اموال داخل آن‌ها را سرقت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: تلاش پلیس در راستای دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات پلیسی، نهایتاً متهم راشناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه درحین سرقت لوازم درون یک خودرو درخیابان شهید پهلوان دستگیرکردند.

سرهنگ ثمره حسینی اظهارداشت: متهم ۲۱ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تخصصی پلیس، به ۱۲ فقره سرقت اموال داخل خودرو و قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن مجهزکردن خودروی خود به دزدگیر و وسایل ضد سرقت ایمن ازقرار دادن هرگونه اموال و وسایل با ارزش از قبیل کیف دستی، تلفن همراه، اسناد، شناسنامه، پول نقد و... داخل خودرو، خودداری و حتی المقدور خودرو را داخل پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک کنند.

دستگیری ۱۱ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱ سارق دستگیر و ۲۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ "حبیب رازداربیان داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌های خرد در سطح محلات، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با بهره گیری از حد اکثر توان انتظامی و عملیاتی پلیس شهرستان خاش، با قدرت و جدیت اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح مأموران انتظامی این شهرستان با محوریت پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی خود ۱۱ سارق را شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های سارقان بیش از ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۷ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ رازدار در پایان از همکاری، مشارکت و همدلی صمیمانه مردم و مسئولان در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و از تمام شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با شماره تماس مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کابل برق در "سراوان"

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان اعضای باند ۳ نفره سارقان موتورسیکلت و کابل برق در آن شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ "داریوش سرگلزایی" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و سیم برق در سطح شهرستان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و دستگیری سارقان در دستور کار تمامی واحد‌های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ سراوان با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی خود، موفق شدند ۳ سارق سابقه دار را که به صورت حرفه‌ای در امر سرقت موتورسیکلت و سیم برق در سطح شهرستان فعال بودند شناسایی و آن‌ها را تحت رصد و کنترل نامحوس خود قرار داند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در نهایت مأموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را که در حین سرقت کابل برق یکی از ادارات دولتی شهرستان بودند دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ سرگلزائی بیان داشت: در ادامه مأموران پاتوق سارقان و محل نگهداری اموال مسروقه آن‌ها را شناسایی و در بازرسی از محل ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را بهمراه ۳۰۰ متر کابل برق مسروقه کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و ۶ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان اموال داخل خودرو شهروندان خواست شهرستان سراوان سطح شهرستان ۲۳ هزار لیتر ۱۲ فقره سرقت انواع سرقت پلیس آگاهی کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: در این رابطه ۵ دستگاه تریلی کشنده توقیف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به 5 دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. 

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار 60 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش 24 میلیارد ریال کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه 5 دستگاه تریلی توقیف و 5 نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

سرهنگ یدالله دهقان، نیز از کشف یک تن و 500 کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان بیرجند خبر داد. 

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.  مأموران  پس از صحت و سقم موضوع  و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و 500 کیلو گرم گردوی خارجی  قاچاق به ارزش  4 میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 096300  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی