Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت که با رسیدن بازیکنانی که در بازی نخست غایب بوده اند، ایران بازی به نسبت بهتری ارائه می دهد.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار برابر عراق گفت: اولین چیزی که باید راجع به این دیدار بگویم این است که بازی بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند ماه پیش رو به روی عراق بازی کردیم ولی شرایط این با مسابقه قبلی کاملا متفاوت است، آنها با مربی و تیم جدیدی به میدان می آیند و دیدار یکسانی نسبت به بازی گذشته نخواهند بود. بازی اول با سوریه نتوانست به صورت کامل کیفیتمان را نشان بدهد ولی با برگشتن بازیکنانمان و انگیزه بالایی که بچه ها داریم، مطمئنا بازی بسیار بهتری را روبروی عراق انجام می دهیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه روند آماده سازی تیم ملی را با توجه به زمان اندک چگونه ارزیابی می کند و اینکه عراق نسبت به تیم چند ماه پیش چقدر متفاوت است، پاسخ داد: در بازی اول مشکلات زیادی بود و نتوانستیم آنطوری که می خواهیم بازیمان را ارائه دهیم. برخی از تیم های ملی این مزیت را دارند که بازیکنانشان را زودتر در اردوها در اختیار داشته باشند و با آنها زمان بیشتری کار کنند ولی ما از این موضوع بی بهره بودیم چون بازیکنان لژیونر و بین المللی ما تنها 2 روز قبل از بازی اول به جمع ما اضافه شدند. همچنین بازیکنان داخلی ما از شرایط آرمانی به دور بودند و به آن ریتمی که از آنها انتظار داشتیم، نرسیده بودند. ولی با اضافه شدن سایر نفرات و بازیکنانی که در بازی اول غایب بودند، مطمئنیم که کیفیت به مراتب بهتری در بازی دوم ارائه می دهیم.

دراگان اسکوچیچ راجع به شناختش نسبت به تیم حریف و سرمربی جدید این تیم دیک ادووکات عنوان کرد: مربی جدید تیم ملی عراق مربی بسیار باتجربه ای است و او می‌داند که تیمش را چگونه مدیریت کند. ما برای تحلیل عراق تنها یک بازی داشتیم و این کار را برایمان سخت می‌کند که نتیجه گیری کامل کنیم اما می‌دانیم تا حدودی چه انتظاری از عراق خواهیم داشت. مربی قبلی عراق هم مربی خوبی بودند. البته فکر من پیش تیم خودم است و خیلی کار ندارم که تیم حریف چگونه بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به 8 برد متوالی تیمش در 8 بازی و انگیزه برای حفظ آن گفت: این داستان جذابی بود ولی من اهمیتی به آن نمی‌دهم . مهمتر از این، ذهنیت برنده تیم من است که وجود دارد. فردا امیدواریم با سه امتیاز خارج شویم و به چیزی جز این فکر نمی‌کنیم.

وی درباره بازی بدون تماشاگر نیز اظهار داشت: دوست داشتم فردا تماشاگران باشند چون هیجان و احساس را به استادیوم و بازی تزریق می‌کنند. اگر ما وجود داریم و ما هستیم، دلیلش این است که هواداران وجود دارند. باید منتظر روزهای بهتری باشیم که هواداران در ورزشگاه باشند.

آخرین سئوال از دراگان اسکوچیچ صحبتهای یک خبرنگار عراقی درباره این بود که مردم ایران در فضای مجازی از پیروزی مقابل سوریه راضی نیستند و آن را به خوش شانسی ربط می‌دهند. این خبرنگار از اسکوچیچ پرسید واکنش او به این موضوع چیست. در پاسخ دراگان گفت: من نظری ندارم و خودتان همه چیز را تحلیل کردید و گفتید. چیزی که هست من به تیمم اعتماد کامل دارم و می‌دانم بهتر از این هم می‌توانیم باشیم.

او با کمی مکث مصاحبه را اینطور تمام کرد که:  البته لازم است که برای برد گاهی شانس هم چاشنی کار باشد./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازی اول تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟