Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید زمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم‌ وارد میدان شد.

وی تصریح کرد: سپاه در این مرحله در عرصه‌های ضدعفونی کردن اماکن عمومی، کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها، حضور در غسالخانه‌ها، توزیع ماسک و گان و کمک به بیماران نیازمندی که خدمات درمانی در منزل دریافت می‌کردند، اطلاع‌رسانی در سطح شهر و روستا به صورت ثابت و سیار و تهیه و توزیع  بروشورهای بهداشتی ورود کرده و به کمک مردم و کادر سلامت آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان علی‌آبادکتول درباره خدمات سپاه در این شهرستان خاطرنشان کرد: با کمک پایگاه‌های بسیج، خیرین و مردم  و دستگاه‌های اجرایی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کرده و توانستیم در سطح شهرستان بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع کنیم.

وی ادامه داد: در اجرای «طرح شهید سلیمانی» در پاییز سال گذشته  سپاه و بسیج به طور کامل به کمک کادر درمان و سلامت آمده و در راستای بیماریابی، حوزه مراقبتی، نظارتی و حمایتی اقدامات خوبی انجام داده است.

زمانی گفت: در گام پنجم اجرای «طرح شهید سلیمانی» در قالب شورای دفاع‌زیستی محلات در شهر و روستاها با کمک امامان جماعت،  پایگاه‌های بسیج، شبکه بهداشت و درمان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، خیرین، گروه‌های جهادی و مرکز خدمات جامع سلامت  در روستاها و شهرها در قالب پنج کارگروه شامل بسیج سازندگی، کارگرده سلامت و دفاع زیستی، نظارت پروتکل‌های بهداشتی بر اصناف و هیئت‌های مذهبی، کمک به نیروهای ناجا و روابط عمومی و فضای مجازی فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان علی‌آبادکتول بیان کرد: در کارگروه سلامت و دفاع زیستی سپاه در امر واکسیناسیون به کمک کادر درمان آمده و در کارگروه کمک به ناجا نیز در اعمال ممنوعیت تردد و «گشت‌های رضویون» به نیروهای جان بر کف نیروهای انتظامی کمک می‌کند.

وی ابراز کرد: تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا در کشور و استان سپاه و بسیج در کنار مردم و کادر درمان و سلامت بوده و تلاش می‌کنیم تا خدمات مطلوبی را به مردم و نیازمندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه درمان شهید واکسیناسیون کادر درمان دفاع زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طی ۲ روز گذشته ۷۰۰ زنجانی از طرح نذر سلامت هلال احمر خدمات رایگان درمانی و دارویی دریافت کردند و روند ارائه خدمت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی، افزود: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی تصریح کرد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تامین شده است، گفت: پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راه‌اندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام می‌شود.

هاشمی تاکید کرد: تا ۱۵ اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را ویزیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه خدمات رایگان نیز در حال ارائه‌ خدمات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های رایگان کمک‌های اولیه توسط مربیان هلال‌احمر از دیگر خدماتی است که در حال انجام است.

گفتنی است، ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از ۱۲ اردیبهشت شده و تا ۱۵ ماه جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند