Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:12:30 GMT

طرح شمیم حسینی در استان بوشهر اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۰۸۹

طرح شمیم حسینی در استان بوشهر اجرا شد

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دومین رزمایش طرح شمیم حسینی در استان بوشهر نسبت به توزیع سبدهای معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان اقدام شد.

وی با اشاره به توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته غذایی بین هیئت‌های مذهبی و زائران بقاع متبرک در مرحله اول این طرح اضافه کرد: سه هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات در مرحله دوم طرح شمیم حسینی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ارزش هر بسته معیشتی را چهار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در قالب دومین رزمایش طرح شمیم حسینی ۳۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

وی از توزیع ۵۰ هزار بسته غذایی بین افراد آسیب پذیر استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد.

کد خبر 5298729

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بوشهر محمدرضا اسماعیل پور محرم 1400 ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان سیستان و بلوچستان شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون دولت سیزدهم کمک مومنانه خراسان رضوی طرح شمیم حسینی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان