Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان ‍مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در آستانه سال تحصیلی از آماده سازی ۹۹ کلاس درس جدید برای تحویل به آموزش و پرورش استان خبر داد .

 سعید هژبری با بیان اینکه انجام پروژه های عمرانی در دوران شیوع کرونا با چالش های فراوانی روبرو بود، اما با این وجود تلاش های زیادی برای آماده سازی پروژه های عمرانی در استان صورت گرفت اظهار کرد: تورم و افزایش قیمت ها به عنوان اصلی ترین فاکتور در بحث اجرای پروژه های عمرانی از دیگر چالش ها در این مسیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۵ پروژه آموزشی در قالب ۹۹ کلاس درس در فضایی به متراژ ۱۵ هزار و ۳۷۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان برای سال تحصیلی جدید در استان آماده شده است .

  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: ۹۹ کلاس درس در استان، آماده بهره برداری است. البته سه باب از این طرح ها در پایان آبان امسال آماده بهره برداری و تحویل کامل می شود. 

وی با بیان اینکه در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایش مدارس در راستای افزایش ایمنی مدارس، تاکنون ۹۷ درصد مدارس استان از سامانه گرمایشی استاندارد بهره مند هستند ادامه داد: در سال ۹۲ این طرح آغاز شد که در آن زمان ۵۸۴ پروژه آموزشی با ۳ هزار و ۲۴۱ کلاس درس در استان نیازمند ایمنی سازی بودند و تاکنون ۵۱۰ پروژه با ۲ هزار و ۸۹۱ کلاس درس از لحاظ استاندارد سازی سیستم های گرمایشی ایمن سازی شده است.

هژبری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۷ پروژه با ۲۷۴ کلاس در استان در بحث استانداردسازی سیستم های گرمایشی در دست اقدام است که در حدود ۳ میلیارد و ۱۰۳ میلیون تومان اعتبار لازم دارد.

وی تصریح کرد: کمترین کلاس درس نیازمند ایمن سازی از لحاظ استانداردسازی سیستم های گرمایشی در کشور متعلق به استان سمنان است که در اولویت برای پوشش ۱۰۰ درصد قرار دارد.

وی از افزایش مدارس با سیستم گرمایشی استاندارد در استان خبر داد و افزود: ۱۹ پروژه با ۹۰ کلاس درس در سال ۹۹ در بحث استانداردسازی سیستم های گرمایشی در استان انجام و تحویل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش سازی سیستم های گرمایشی ۹۹ کلاس درس کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد