Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:06:07 GMT

امیر قطر با وزرای خارجه و دفاع آمریکا دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۴۲۳

امیر قطر با وزرای خارجه و دفاع آمریکا دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دیوان امیری قطر شامگاه دوشنبه از دیدار «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور با وزرای خارجه و دفاع آمریکا خبر داد.

خبرگزاری قطر اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه و «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در این دیدار تشکر و قدردانی «جو بایدن» از شیخ تمیم بن حمد آل ثانی بخاطر نقش آفرینی دوحه در عملیات خروج از افغانستان و نیز میزبانی از مذاکرات بین واشنگتن و طالبان را ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وزرای دفاع و خارجه آمریکا همچنین بر شراکت عمیق بین دو طرف و نقش دیپلماتیک قطر که در حفظ امنیت و صلح منطقه‌ای و بین المللی تاثیرگذار است تاکید کردند.

بررسی تحولات اوضاع افغانستان از دیگر محورهای مورد بحث در دیدار تمیم بن حمد آل ثانی با وزرای دفاع و خارجه آمریکا اعلام شده است.

دو طرف در این دیدار همچنین پیرامون روابط راهبردی بین دوحه و واشنگتن و راهکارهای توسعه و تقویت آن در راستای منافع دو کشور به بحث و گفتگو پرداختند.

کد خبر 5298749

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر ایالات متحده امریکا لوید آستین آنتونی بلینکن شیخ تمیم بن حمد آل ثانی افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه طالبان افغانستان پنجشیر لبنان عربستان سعودی سوریه ایران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا

 حسین  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پیش از آغاز رسمی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با سامح شکری وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

ایران و مصر در جریان جنگ غزه تماس‌های خود را افزایش داده اند.

دیدار رئیس جمهور ایران با عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر در ریاض و ملاقات امیرعبداللهیان با سامح شکری در ژنو و نیویورک بخشی از هماهنگی‌های تهران و قاهره در چند ماه گذشته بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • ببینید | دیدار وزرای خارجه ایران و مصر