Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساموئل اومتیتی رخلاف خواسته باشگاه بارسلونا و هواداران در این باشگاه ماندنی شد. گفته می شود او برای ادامه همکاری با بارسلونا در دفتر لاپورتا گریه کرده است. جرارد پیکه نظر جالبی در مورد وضعیت فعلی اومتیتی بیان کرد.

به نقل از barcacentre پیکه گفت:

اومتیتی؟ در هر مجموعه ای افراد زیادی هستند که بدون انجام کاری، مدت زیادی باقی می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از کمپانی ها، افرادی را می بینیم که 30 سال را در آنجا سپری کرده اند اما هیچ کاری نمی کنند.

رفتن به موج سواری؟ اگر مردم فقط 5% کارهایی که من در سال های ابتدایی حضورم در بارسلونا انجام می دادم را می دانستند، چیزهای باورنکردنی در مورد من می گفتند. قطعا در بارسلونا بازنشسته می شوم. هیچ تضمینی نیست که سال آینده در این باشگاه باشم. اگر احساس کنم نمی توانم به باشگاه کمک کنم، بازنشسته می شوم.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد / جعفر سمیعی: حلالم کنید، خداحافظ بیانیه فیفا در مورد بازی نیمه تمام برزیل و آرژانتین رشید مظاهری: من از هواداران بیشتر ناراحتم که استقلال را از دست دادم آنالیز الهلال ژاردیم؛ حریف استقلال را بهتر بشناسیم / تحلیل فنی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش