Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:48:03 GMT

بیش از یک ۱۷۰۰ فقره بازرسی از بازار نقده انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۷۸۹

بیش از یک ۱۷۰۰ فقره بازرسی از بازار نقده انجام شد

محمد قلندری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه افزود: در این بازرسی ها ۶۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت تعداد سه فقره پرونده احتکار روغن و برنج نیز به ارزش ۳۲۹ میلیون ریال و ۶ فقره پرونده مرغ زنده به ارزش ۶ میلیارد ریال و یک فقره پرونده احتکار سیمان به ارزش ۱۶ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای نظارت شبانه روزی بازرسان این اداره بر نحوه عملکرد و توزیع مرغ برای کشتارگاه های شهرستان مطابق مصوبات ستاد تنظیم بازار از سوی مرغداری های این شهرستان نیز با ۱۰ واحد مرغداری مطابق قانون برخورد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده گفت: برای ۱۰ واحد مرغداری که از عرضه بیش از ۵۸ تن مرغ به کشتارگاه ها جهت تأمین گوشت مرغ مورد نیاز بازار امتناء کرده بودند ۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

قلندری با بیان اینکه از اول امسال تعداد ۲۶۲ فقره پروانه کسب برای راه اندازی واحدهای صنفی جدید در شهرستان نقده نیز صادر شده است  افزود: در حال حاضر تعداد پنج هزار و ۲۳۲ واحد صنفی و با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۳ هزار نفر در این شهرستان در حال فعالیت می باشند.

وی اضافه کرد: مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا بصورت مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود.

برچسب‌ها نقده وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه فیلم کشتارگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی نقده وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه فیلم کشتارگاه فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی