Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:10:41 GMT

از کجا معلوم لامبدا نیامده باشد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۹۹۱

از کجا معلوم لامبدا نیامده باشد؟

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نمی‌توانیم بگوییم چون هنوز موردی از ابتلا به واریانت لامبدا پیدا نکرده‌ایم پس این واریانت در منطقه وجود ندارد؛ از کجا معلوم اکنون این واریانت در منطقه ما نباشد؟

دکتر سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بروز مرگ و میر در واریانت‌های دلتا و لامبدا نسبت به سوش‌های قبلی بیشتر است، اظهار کرد: اکنون تعداد مبتلایان به واریانت لامبدا کم است بنابراین اطلاعات نیز در مورد آن کم است اما بر اساس اطلاعات کنونی، واکسن‌گریزی لامبدا از واریانت‌های دیگر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زمانی که ویروسی مانند کرونا قدرت داشته باشد از شهر دورفتاده‌ای مانند ووهان تمام قاره‌ها را فرا بگیرد آیا واریانت دیگری از این خانواده نمی‌تواند از کشور پرو جاهای دیگر را بگیرد؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ارسال نمونه‌های مشکوک به انستیتو پاستور برای تعیین نوع ویروس، گفت: نمی‌توانیم بگوییم چون هنوز موردی از ابتلا به واریانت لامبدا پیدا نکرده‌ایم پس این واریانت در منطقه وجود ندارد؛ از کجا معلوم اکنون این واریانت در منطقه ما نباشد؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران لامبدا واریانت در منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!

تاتنهام پس از جدایی بهترین گلزن تاریخ خودش با مشکل جدی روبرو شد، هری کین اما یکی از بهترین فصل های دوران فوتبال خوشد را می گذراند. 

طرفداری | هری کین بهترین اتفاقی بود که این فصل برای بایرن مونیخ رخ داد. او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا از تاتنهام به بایرن منتقل شد و در آلمان هنوز یکی از بهترین مهاجمان جهان است، البته اگر بهترین نباشد. 

با گلزنی مقابل رئال مادرید در جریان تساوی 2-2، هری کین به رکورد 43 گل در تمام رقابت های این فصل رسید. او که قرار است به زودی کفش طلا را به خودش اختصاص دهد، این فصل آمار خیره کننده 43 گل در 43 بازی را به ثبت رسانده که میانگین 1 گل در هر بازی است. 

در سمت مقابل اما تاتنهام قرار دارد، تیمی که این فصل هیچ مهاجمی جذب نکرد که سطحش حتی نزدیک به کین باشد، این موضوع باعث شد گل های تیم پوستکوعلو میان بازیکنان تیم تقسیم شود.

با این وجود، هری کین به تنهایی بیشتر از همه مهاجمان تاتنهام در این فصل گلزنی کرده است! تعداد گل های برنان جانسون، جیمز مدیسون، دیان کولوسفسکی، سون هیونگ مین و ریچارلیسون روی هم 42 است که از کین پایین تر قرار می گیرد. 

مقایسه تعداد گل های بازیکنان خط حمله تاتنهام با هری کین

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد