Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@14:32:21 GMT

فعالیت ۲۰۷ پایگاه واکسیناسیون در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۰۱۹

فعالیت ۲۰۷ پایگاه واکسیناسیون در گیلان

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: برای تسهیل در روند واکسیناسیون ۲۳ پایگاه در شهرستان رشت به پایگاه‌های قبلی اضافه کردیم.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد پایگاه‌های واکسیناسیون در مرکز استان برای تسهیل در روند واکسیناسیون و جلوگیری از تجمع و معطلی شهروندان است، گفت: هم اکنون ۴۰ پایگاه واکسیناسیون در رشت فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۳ پایگاه در شهر رشت و مابقی در بخش‌های تابعه این شهرستان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: سه سایت خودرویی نیز در رشت در امر واکسیناسیون مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود با افزایش این تعداد پایگاه از حجم مشکلات در مراکز واکسیناسیون به ویژه در مرکز استان کاسته شود، گفت: در مجموع در سطح استان ۲۰۷ پایگاه واکسیناسیون فعال هستند.

مهرابیان با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت و ۹۵ سالن تجمیعی و چهار سایت خودرویی در امر واکسیناسیون مشارکت می‌کنند، اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد این بوده که واکسیناسیون بر اساس سند ملی و دستور العمل وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را درباره واکسیناسیون، زمان و مکان آن از طریق پورتال اطلاعات رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تهیه کنند.

مهرابیان با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۷۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۱۸۱ بیمار طی شبانه روز گذشته پذیرش شده‌اند.

وی به وخامت حال ۱۹۵ بیمار کرونایی در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: از این تعداد ۱۷۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که ۲۱ نفر امروز به این بخش منتقل شدند.

کد خبر 5298710

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشكی گیلان ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان سیستان و بلوچستان شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون دولت سیزدهم کمک مومنانه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی طرح‌های حوزه سلامت اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید علی ترابی در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی این طرح‌ها گفت:پایگاه سلامت محله سید آباد، خانه بهداشت روستا‌های ذمه و شیوه بیرو، و دورود، پایگاه ۱۱۵ عین الروم و حوزه ۲ شهری در مجموع از ۷۵ درصد پیشرفت برخوردارند

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها بر روی هم ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد. 

ترابی با اعلام اینکه در حوزه سلامت اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم در این شهرستان صورت گرفته است گفت این پروژه‌ها تا دوماه آینده به اتمام خواهند رسید.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون بیش از ۷۶ هزار راس دام در رودسر
  • پیشرفت ۷۵ درصدی طرح‌های حوزه سلامت اشنویه 
  • عکس/ برداشت چای بهاره از باغات گیلان
  • سامانه بارشی عصر فردا از گیلان خارج می‌شود
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • روز‌های بارانی و لطیف گیلان
  • حضور استاندار گیلان در تحریریه خبرگزاری مهر
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند