Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:06:06 GMT

حوادث جاده‌ای در محور گناوه - دیلم افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۰۷۵

حوادث جاده‌ای در محور گناوه - دیلم افزایش یافت

عبدالعلی صیادی روز سه شنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حوادث اتفاق افتاده در این مدت بیشتر واژگونی خودروها بوده و  بنابر تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان غیربومی از مهم‌ترین علل آن است.

وی اظهارداشت: در محور ارتباطی گناوه به دیلم که تاقبل از دوبانده  شدن به عنوان جاده مرگ از آن نام برده می‌شد، روزانه حوادث ناگواری به وقوع می‌پیوست که خیلی از  هموطنان و همشهریان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: با تبدیل این محور به بزرگراه و دوبانده  شدن آمار تصادف‌های منجر به فوت  خیلی کاهش پیداکرد اما حوادث واژگونی دریک بازه زمانی ۱۵ روزه در شهریور ماه امسال افزایش یافته است.

وی  بیان کرد: حوادث  رخ داده شهریور ماه در مسیر گناوه به دیلم تلفاتی جانی نداشته است،  اما ۱۹ نفر مصدوم دربرداشت که  نیروهای پایگاه امداد ونجات جاده ای بینک در محل حاضر و به آسیب دیدگان کمک کردند.

 صیادی ادامه داد: از مجموع ۱۹ مصدوم این حوادث، ۱۸ تن  از آنها توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافتند و یک نفر نیز سرپایی مداوا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: آخرین تصادف در محور گناوه به دیلم حدفاصل روستای چاهک مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا بود که پنج مصدوم برجای گذاشت و  توسط آمبولانس‌های هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان انتقال داده شدند.

محور گناوه به دیلم از نقاط پرتردد مواصلاتی در شمال استان بوشهر است.

برچسب‌ها بوشهر دیلم گناوه تصادفات جاده ای علت تصادف سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دیلم گناوه بوشهر دیلم گناوه تصادفات جاده ای علت تصادف سازمان امداد و نجات هلال احمر گناوه به دیلم هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد