Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در طرح قرارگاه جهادی جمعیت هلال احمر گیلان، ۵۰۰ امدادگر در سه شیفت، ۸ پزشک داوطلب، ۵ پرستار حرفه‌ای، ۲ تکنسین داروخانه، ۲ تکنسین آزمایشگاه و ۱۲ طلبه جهادی نسبت به خدمات پزشکی، پرستاری، کمک پرستاری و خدمات بالینی دینی به مدت سه هفته به شهروندان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به خدمات داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در بیمارستان رازی رشت، افزود: حمل و نقل بیماران تا منزل، ارائه حمایت روانی به بیماران و بستگان متوفیان، حمایت بالینی دینی لحظه آخر به بیماران در حال مرگ، حمل متوفیان و تحویل به سردخانه، پخش ماسک بین همراهان بیمار، پخش نذورات و آبمیوه طبیعی بین بیماران، کادر درمان از جمله خدمات امدادگران و داوطلبان هلال احمر به مردم در بیمارستان رازی رشت بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امانت دادن کپسول اکسیژن و مانومتر، شارژ سیلندر‌های اکسیژن، حمل و نقل کپسول‌های اکسیژن بیمارستان و کپسول‌های خالی برای بیماران به صورت رایگان، از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر گیلان در این طرح است.

سیاوش غلامی ضمن تقدیر از زحمات امدادگران، جوانان، داوطلبان، کانون‌های جمعیت هلال احمر استان، جهادگران هیات مزار شهدای شهر رشت، تصریح کرد: این جهادگران بیش از ۳ هزار ساعت به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در بیمارستان رازی رشت خدمات رسانی کردند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کپسول اکسیژن جمعیت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود