Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفای تربت‌حیدریه با اشاره به مغفول ماندن طرح بلندمدت تأمین آب این شهر، گفت: باگذشت ۱۹ سال از تصویب طرح ملی تأمین آب شهر تربت‌حیدریه هنوز این مهم محقق نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا عباسی با اشاره به‌ضرورت تأمین آب ۹۵هزار مشترک در تربت‌حیدریه اظهار کرد: آب و فاضلاب تربت‌حیدریه در راستای وظیفه ذاتی خود، باید هرساله آب موردنیاز شهروندان را به هر نحو ممکن تأمین کند که یکی از راه‌ها خرید آب از بخش خصوصی و ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرعامل شرکت آبفای تربت‌حیدریه خشک‌سالی و کاهش نزولات آسمانی و افزایش دمای هوا در سال جاری را بی‌سابقه دانست و افزود: قطعی برق تابستان امسال که تاکنون تجربه نشده بود شرایط خاصی را در تأمین آب شهروندان و ۱۲۰ روستای تحت پوشش ایجاد کرد. وی بابیان اینکه شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت دستورات بهداشتی باعث افزایش مصرف آب ۹۵هزار مشترک تحت پوشش شده است، بیان کرد: با هر پیک بیماری کرونا مصرف آب در شهرستان حداقل ۳۰درصد افزایش می‌باید. عباسی یادآور شد: باوجود تلاش جدی همکاران و مدیریت شرایط، متأسفانه مشکلات جدی در تأمین آب شهر تربت‌حیدریه هنوز برطرف نشده است.
وی با اشاره به طرح میان‌مدت تأمین آب شرب این شهر خواستار اجرای طرح بلندمدت آب تربت‌حیدریه شد و تأکید کرد: در قالب طرح میان‌مدت آب شهر تربت‌حیدریه تاکنون نسبت به حفر سه حلقه چاه اقدام شده است و حفاری و دو حلقه چاه دیگر تا ماه آینده آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفای تربت‌حیدریه همچنین از برگزاری نشست اعضای شورای حفاظت آب شهرستان خبر داد و یکی از مصوبات آن را تشکیل جلسه مشترک مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان اعلام و تأکید کرد: با شروع فصل پاییز و کاهش دما تصمیمات شورای حفاظت آب نباید به فراموشی سپرده شود. وی با اشاره به تصویب طرح ملی تأمین آب شهر تربت‌حیدریه در سال۱۳۸۱ ابراز کرد: اگرچه هدف این طرح در تأمین پایدار آب شرب تربت‌حیدریه سال ۱۴۰۱ اعلام‌شده است اما تاکنون محقق نشده است. عباسی اذعان کرد: درصورتی‌که اعتبار ملی به این طرح اختصاص داده نشود، ضربه بزرگی به بخش آب‌رسانی شهرستان وارد می‌شود. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت حیدریه تامین آب خشکسالی آب شهر تربت حیدریه تأمین آب شهر شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، روزنامه دیلی میل نوشت قربانیان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا از شنیدن خبر جمع آوری واکسن‌های این شرکت ابراز شادی می‌کنند، زیرا می‌گویند این واکسن ها، عوارضی داشته است.

این روزنامه نوشت: وکلای ۸۱ نفر از اعضای خانواده قربانیان کنندگان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا در انگلیس می‌گویند از این پس، فرد دیگری آسیب نخواهد دید.

به نوشته دیلی میل، شمار بسیار اندکی از دریافت کنندگان واکسن کرونای شرکت آسترازنکا می‌گویند عوارض این واکسن، به مرگ ۸۱ نفر در انگلیس منجر شده است، اما چون اعضای خانواده قربانیان، در مدت معین شده سه ساله، شکایت نکرده اند، نمی‌توانند غرامت دریافت کنند.

روزنامه دیلی میل نوشت: در زمان آغاز همه گیری کووید، واکسن آسترازنکا به عنوان پیشتاز دانش انگلیسی به بازار آمد، اما در ماه‌های اخیر، درباره عوارض لخته شدن خون در دریافت کنندگان آن، اخبار متعددی منتشر شده است.

به نوشته این روزنامه، واکسن کرونا را دانشگاه اکسفورد و شرکت آسترازنکا ساختند و از امروز، این شرکت، داوطلبانه، تبلیغات درباره واکسن را در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا، ادامه نمی‌دهد.

این شرکت اعلام کرده است به علت به بازار آمدن واکسن‌های جدید و کاهش تقاضا برای واکسن کرونا، ساخت و تولید واکسن کرونا را در سراسر جهان، متوقف می‌کند.

شرکت آسترازنکا، شرکت دارویی انگلیسی – سوئدی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کرج/ «ما می توانیم» محقق شد
  • جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز با استفاده از توان داخلی محقق شد
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ۴ عادت مخرب که به‌تدریج جان شما را می‌گیرد