Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@06:42:13 GMT

علت تاخیر در صدور کارت پایان خدمت چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۴۹۹

علت تاخیر در صدور کارت پایان خدمت چیست؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی از مشمولان پس از اتمام انجام خدمت مقدس سربازی مدعی هستند که با گذشت ۴۰ روز از پایان دوره خدمتشان تاکنون کارت پایان خدمت به دستشان نرسیده است و اکنون بلاتکلیف مانده اند.

برای پیگیری موضوع به سراغ رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح، رفته و این دغدغه برخی از جوانان را که سردرگم مانده اند، بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح در این باره اظهار کرد: در روند صدور کارت پایان خدمت مشمولان هیچ مشکلی در هیچ رسته‌ای وجود ندارد.

وی افزود: اینکه برخی از مشمولان مدعی هستند با وجود اتمام خدمت مقدس سربازی کارت پایان خدمتشان به دست آن‌ها نرسیده است، امکان دارد که در تکمیل پرونده هایشان تاخیر ایجاده شده باشد و افراد می‌توانند از یگان محل خدمتیشان این موضوع را پیگیری کنند.

 

پربیننده ترین راهکارهای آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم! برنامه آموزش و پرورش برای بازگشایی تدریجی مدارس واریز ۳۴۴۰میلیارد تومان به حساب فرهنگیان تبدیل شدن آموزش و پرورش به خانه سالمندان چهره‌‎ های سرشناس جهان که قربانی کرونا شدند + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارت پایان خدمت کارت پایان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد