Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج اله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پیش‌ازاین قرار بود تا ۱۵ شهریور منتخب شورای شهر برای شهرداری قزوین به استانداری معرفی شود، اظهار کرد: با هماهنگی که با استاندار صورت گرفته این ضرب‌الاجل لغو شد.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته و لغو این تاریخ، عجله‌ای برای تعیین شهردار نیست و سعی می‌کنیم با مطالعه و دقت بیشتری در روزهای آینده شهردار را از میان ۴ گزینه نهایی تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد: در حال حاضر هیچ‌کدام از ۴ گزینه شهرداری حذف نشده‌اند و مطالعه و بررسی هر ۴ گزینه در حال انجام است تا اتفاق خوبی برای شهر رقم بخورد.

وی با اشاره به ایجاد برخی مشکلات و شایعات در رابطه با تعدادی از کاندیداها عنوان کرد: مسائلی در رابطه با برخی کاندیداهای نهایی مطرح شده اما در انتخاب شورا تأثیری نخواهد داشت و شورا سعی خواهد کرد با بررسی دقیق شهردار قزوین را تعیین و معرفی نماید.

رامندی خاطرنشان کرد: مسائلی که در رابطه با شانس بیشتر برخی کاندیداها و کمرنگ شدن برخی دیگر در فضای مجازی مطرح می‌شود نیز صحت نداشته و هر ۴ کاندیدا در حال حاضر دارای شانس برابری در میان اعضا شورا هستند.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با بررسی‌های صورت گرفته دقیق توسط اعضای شورای اسلامی شهر، در روزهای آینده انتخاب مناسبی را داشته باشیم.

کد خبر 5298743

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر قزوین شهرداری قزوین ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان سیستان و بلوچستان شیوع کرونا کرمانشاه واکسیناسیون دولت سیزدهم کمک مومنانه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح یکشنبه در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت روز شورا با اشاره به حواشی اخیر شورا و تعلیق عضویت علیرضا تاج شهرستانی اظهار کرد: ما قبل از اینکه انتخاب شویم مراوده‌ای نداشتیم و مردم ما را انتخاب کردند که مشکلات شهر را حل کنیم لذا در این مسیر اگر بنده اشتباه کنم، شورای شهر اشتباه نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر بنده خطایی کردم باید پاسخگوی خطای خودم باشم در فضای مجازی نوشته‌هایی است که کل شورا را زیر سوال می‌برند هدف اصلی اعضای شورا کمک به مردم است‌، افزود: اگر قصوری صورت گرفته است شخصی بوده و از اصحاب رسانه و صاحب‌نظران و فعالان اجتماعی می‌خواهم که شورا را زیر سوال نبرند.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: آقای تاج شهرستانی حدود سه سال در این شورا خدمت کرد و خدمات خوبی داشت تلاش‌های خودشان را داشتند و از زحمات ایشان تشکر می‌کنم حال به جهت مشکلی که پیش آمد و از طریق مجاری قضائی باید رسیدگی شود و در صورت احراز تخلف با اشد مجازات محکوم شوند و ما حرفی نداریم و وی به مدت شش ماه از حضور در شورا محروم شدند که برابر قانون به فرمانداری ارسال کردیم و طبق نامه فرمانداری آقای عاقل منش به شورا راه پیدا می‌کنند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

گفتنی است، در این جلسه که مصادف با ۹ اردیبهشت روز شوراها بود، «محمد حسن عاقل منش» با قرائت سوگندنامه و مراسم تحلیف برای چهارمین بار به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت شروع به کار کرد.

کد خبر 6090659

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری