Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@13:13:46 GMT

لاپورتا خبر داد؛احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۵۴۰

لاپورتا خبر داد؛احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپورت ۳، بسیاری براین باور بودند که بازگشت لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا باعث خواهد شد تا مسی در تیم بماند  اما این‌گونه نشد و این بازیکن راهی پاری سن ژرمن شد.

لاپورتا درباره مسی گفت: از اتفاقی که برای مسی افتاد بسیار متاسفیم. هم‌چنان حسرت جدایی مسی را با خود داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدن این بازیکن با پیراهن تیم دیگری بسیار ناراحت کننده است و باید بگویم که احساس عجیبی به من دست می‌دهد. اصلا خوشحال کننده نیست که مسی را با پیراهن تیم دیگری غیر از بارسلونا ببینم. مسی برای همیشه بازیکن بارسلونا خواهد بود.

او درباره بازگشت مسی گفت: آن‌چه که رخ داد چیزی نبود که ما دوست داشتیم. ما هیچ احتمالی را بعید نمی‌دانیم و باید دید که چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

لاپورتا درباره جدایی گریزمان گفت: حتی اگر گریزمان هم  قبل از جدایی مسی فروخته می‌شد مسی نمی‌توانست قراردادش را تمدید کند. با این شرایط در فصل نقل و انتقالات پیش رو وضعیت بهتر خواهد شد.

او در پایان درباره بازگشت خود گفت: من از بازگشت به بارسلونا پشیمان نیستم. من خودم را نامزد ریاست دوباره کردم تا به این باشگاه که عاشق آن هستم کمک کنم. می‌دانم که مشکلات زیادی وجود دارد اما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم.

کد خبر 625232 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان خارجی لیونل مسی تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نقل و انتقال بازیکنان خارجی لیونل مسی تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد