Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:18:08 GMT

رادیوپست آغاز به کار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۵۴۵

رادیوپست آغاز به کار می‌کند

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، از آغاز به کار رسمی رادیوپست در روز جهانی پست خبر داد.

حسن عمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: سری جدید برنامه‌های رادیوپست که در حال حاضر به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است، به‌صورت رسمی در هفته پست راه‌اندازی می‌شود. این برنامه در تمامی صفحات اجتماعی شرکت ملی پست در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص برنامه‌های این رادیوی مجازی گفت: این برنامه در بخش‌هایی چون سرخط اخبار و رویدادهای پستی، صدای مشتری، صدای پستچی، گفت‌وگوی خبری، گزارش‌های پست و مردم، دانستنی‌های تمبر و فیلاتلیک (انواع کارت پستال، تمبر، پاکت نامه، سکه، اسکناس یا هر سند و کاغذی که به پست و تلگراف مربوط است) و رخدادهای پستی در جهان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ادامه داد: در نظر داریم بخش‌هایی چون فرهنگ سازمانی، سواد رسانه‌ای و پست در فضای مجازی را نیز به بخش‌های فوق اضافه کنیم. علاقمندان می‌توانند در زمینه‌های مختلف نویسندگی، گویندگی، گزارشگری، تدوین و صداگذاری و ... با رادیوپست همکاری کنند. 

به گزارش ایسنا، روز جهانی پست، سالانه در ۹ اکتبر(۱۷ مهرماه) برگزار می‌شود. روز جهانی پست، توسط کنگره جهانی پست ۱۹۶۹ در توکیو به مناسبت سالگرد ایجاد اتحادیه جهانی پست (UPU) در سال ۱۸۷۴ انتخاب شد. اتحادیه جهانی پست، تمرکز بر انقلاب ارتباطات جهانی را با این هدف دنبال کرد که افراد در سراسر جهان بتوانند، بنویسند. روز جهانی پست با هدف ایجاد آگاهی از نقش خدمات پستی در زندگی روزمره افراد و همچنین سهم آن در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پست روز جهانی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود