Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:14:51 GMT

آماده‌سازی شیمیدر قم برای فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۹۰۴

آماده‌سازی شیمیدر قم برای فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هدایت تیم بسکتبال شیمیدر قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور بر عهده سرمربی تیم ملی ایران در المپیک 2021 توکیو یعنی مهران شاهین‌طبع است و شیمیدری‌ها بعد از بازگشت شاهین‌طبع از المپیک به شکل مرتب برای حضور موفق در لیگ جدید تمرین می‌کنند.

روحیه بالا و انگیزه زیاد بازیکنان در کنار تمرینات متنوع مهران شاهین طبع سرمربی بادانش و باتجربه شیمیدر، اردوی تیم را بسیار بانشاط و شاداب کرده است، اردویی که در آن بخشی از تمرین به حضور در سالن بدن‌سازی و پیست دوومیدانی برای تقویت آمادگی جسمانی شیمیدری‌ها اختصاص دارد و بخش دیگر تمرین اجرای نکات تاکتیکی مد نظر کادر فنی تیم در سالن مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که مسوولیت سرپرستی شیمیدری‌ها را نصرت‌الله جعفریان بر عهده دارد، در کادر فنی این تیم احمد حیدری‌پرور به عنوان مربی، امیرمهدی قانع به عنوان تکنیکال آنالیزور، مهدی خیرخیز به عنوان ویدئو آنالیزور، حسن لاچینی به عنوان بدن‌ساز، حسین قلی‌نژاد به عنوان پزشک، سجاد ایزدمهر به عنوان ماساژور و حسین جعفری به عنوان تدارکات، همکاران مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شیمیدر قم هستند.

تمرینات شیمیدری‌ها در حالی برگزار می‌شود که این هفته جلسه هماهنگی فصل 1401 – 1400 رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری از جمله شیمیدر قم برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی نظیر فرم قرارداد بازیکنان، زمان دریافت فیش بانکی ورودیه مسابقات، زمان و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر، زمان ارائه مدارک و ثبت از طریق سامانه ملی فدراسیون بسکتبال، زمان جلسه قرعه‌کشی مسابقات و موضوع لباس تیم‌ها و فضای تبلیغاتی جدید روی پیراهن بازیکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر این اساس تیم‌های لیگ برتری باید تا روز 24 شهریور ماه به منظور حضور در مراسم قرعه‌کشی که روز 30 شهریور خواهد بود، نسبت به پرداخت مبلغ ورودی مسابقات اقدام کنند، همچنین نمایندگان باشگاه‌ها باید نمونه لباس تیم خود را که طبق دستورالعمل‌های فدراسیون طراحی شده، در مراسم قرعه‌کشی همراه داشته باشند.

این در شرایطی است که فدراسیونی‌ها در نظر دارند استارت رقابت‌های فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از روز ۲۲ مهر ماه زده شود، بنابراین تیم‌های لیگ برتری باید تا روز هفتم مهر مدارک خود را در سامانه ملی فدراسیون بسکتبال ثبت کنند، لیگی که در دوره قبلی آن در فصل 1400 – 1399 تیم شیمیدر قم در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال شيميدر لیگ برتر شیمیدری ها شیمیدر قم شاهین طبع باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد

تیم بسکتبال طبیعت تهران با درخشش ستاره آمریکایی خود، بازی نخستش در نیمه‌نهایی لیگ برتر را برد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز(شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی طبیعت به پایان رسید.

نخستین بازی این سری در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران شاهین‌طبع به عنوان میهمان، موفق شدند با نتیجه ۷۴ - ۸۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، به پیروزی دست یافته و یک بر صفر سری را پیش بیفتند.

به‌جز کوارتر دوم که با پیروزی ۲۱ - ۱۴ ذوب‌آهن به پایان رسید، در کوارترهای اول، سوم و چهارم این تیم طبیعت تهران بود که به ترتیب با نتایج ۱۷-۱۹، ۱۵-۲۵ و ۲۱-۲۶ به برتری رسید تا در مجموع با ۱۰ امتیازی برتری، نخستین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

همانند سایر بازی‌های تیم طبیعت تهران در پلی‌آف لیگ برتر ایران، «جردن استیونس» پوینت گارد آمریکایی تیم طبیعت با کسب ۴۱ امتیاز، تاثیرگذارین بازیکن زمین بود و ستاره این دیدار حساس شد. 

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

بازی دوم این دو تیم نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها