Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدار با عراق سخت خواهد بود و برای پیروزی مقابل این تیم، نباید غافلگیر شویم.

حمید درخشان در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با بازی تیم ملی ایران و عراق اظهار داشت: عراقی که در دور رفت با آن بازی کردیم با این عراق بسیار متفاوت است چرا که یک اردو و بازی تدارکاتی خوب داشته و توانسته به آمادگی لازم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تیم در مقابل کره به تساوی رسیده، همین موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر مثبت گذاشته است. اگر میزبانی این دیدار با ایران بود، بازیکنان ما نیز به لحاظ روحی در وضعیت بهتری قرار می‌گرفتند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: باید نقاط ضعف و قوت بازی قبل عراق، یعنی بازی با کره را دقیق مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهیم، چون بعد آن دیدار هم عراق بسیار متفاوت‌تر از قبل شده است. دیدار با عراق سخت خواهد بود و نباید در طول بازی غافلگیر شویم. امیدوارم تیم ما بتواند بهتر از قبل مقابل عراق کار کند، چرا که گرفتن ۳ امتیاز این بازی بسیار حائز اهمیت است.

درخشان درباره دیدار ایران و سوریه خاطرنشان کرد: در این بازی عدم هماهنگی وجود داشت. نبودن کادر فنی در نیمکت و در کنار بچه‌ها و تمرین نداشتن بازیکنان باعث شد رقابت خوبی شکل نگیرد، اما اکنون مشکلات برطرف شده و ان‌شاالله در بازی با عراف بهتر ظاهر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اقبالی: عملکردمان مقابل سوریه در حد محلات بود/ با این روند قطعا مقابل عراق دچار مشکل می‌شویم

انتهای پیام/

برچسب ها: حمید درخشان تیم ملی ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید درخشان تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید