Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از اعضای حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کردند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ظهر روز دوشنبه 15 شهریور 1400، تعدادی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی در بازدیدی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول که با همراهی مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل و جمعی از مدیران همراه اول انجام شد، در جریان دستاوردهای فنی و توانمندی های بومی نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی فضای مجازی در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ و با دستور رهبر معظم انقلاب به منظور ساماندهی و مدیریت تحولات فضای مجازی تشکیل شد.

این شورا راهبری اصلی در حوزه سیاست گذاری فضای مجازی را برعهده دارد و اپراتور اول سعی کرد تا در این بازدید، ضمن تشریح کامل فضای پلتفرم‌های سرویس‌دهنده دیجیتال، تحلیلی از وضعیت ترافیکی شبکه به بازدیدکنندگان ارائه کند تا آنان را در روند تصمیم‌سازی‌های هوشمندانه یاری کرده باشد.

تحلیل رفتاری کاربران فضای مجازی، وضعیت توسعه ارتباطات در کشور، آنالیز پلتفرم‌های دیجیتال از منظر سرویس‌دهی و خدمات، برنامه‌های آتی اپراتور در حوزه سرمایه‌گذاری، میزان و نوع حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توجه و استفاده از ظرفیت متخصصان و نخبگان ایرانی و مختصری درباره تکنولوژی‌های نوین ارتباطی بخش‌هایی از گزارش ارائه شده به اعضای حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی در این بازدید بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی پلتفرم های دیجیتال همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است