Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:22:41 GMT

والیبال نشسته ایران تیمی دست نیافتنی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۷۲۰۲

والیبال نشسته ایران تیمی دست نیافتنی

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان با اشاره به حضور ایران در ۹ دوره بازی های پارالمپیک گفت: هفت قهرمانی و دو نایب قهرمانی در این سال ها ایران را به تیمی دست نیافتنی و رویایی در جهان تبدیل کرده است تیمی که بهترین‌های دنیا را در اختیار دارد.

محمدرضا رحیمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص قهرمانی و عملکرد تیم ملی والیببال نشسته کشورمان در پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: نزدیک به سه دهه است که تیم والیبال نشسته  ایران بر قله قهرمانی پارالمپیک و مسابقات جهانی ایستاده است، تیم ایران از ۹ دوره حضور در پارالمپیک در تمام دوره ها بر سکو ایستاده و هفت قهرمان و دو نایب قهرمانی کارنامه درخشانی از تیم ایران ساخته است، تیمی که در دوران پوست اندازی و تغییر نسل خود تنها یک پله سقوط داشته و در مقطعی از زمان به نایب قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حقیقت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با عملکردی عالی توانست از عنوان خود دفاع کند و به مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو برسد و یک قهرمانی دیگر در کارنامه درخشان خود ثبت کند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن اصفهان با اشاره به ترکیب جوان و با تجربه در تیم ملی، خاطرنشان کرد: در این دوره نیز بازیکنان جوان به تیم اضافه شدند، در تیم ملی از بازیکن ۲۲ ساله تا ۴۴ ساله داشتیم که این امر نشان از برنامه ریزی خوب کادر فنی دارد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن، گفت: بعد از پارالمپیک۲۰۱۶ ریو، برنامه بسیار خوبی برای استعدادیابی تدوین شد و اقدامات موثری در این خصوص انجام گرفت که نتیجه آن را می بینیم.

رحیمی با اشاره به حضور محمد سید حسینی و مرتضی رمضانی بازیکنان ذوب آهن در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، اضافه کرد: بازیکنان والیبال نشسته ما از بهترین های دنیا هستند. نفرات فیکس تیم ملی مشخص بودند و سید حسینی در جریان مسابقات به عنوان نفر هفتم وارد زمین می شد. 

وی افزود: سید حسینی بازیکنِ چپ دستِ تیم ملی است و به عنوان اسپکر یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران در رقابت های پارالمپیک بود و با عملکرد خوب و درخششی که داشت موجب شد به تیم ملی دعوت شود و در تیم ملی نیز این عملکرد خوب تداوم داشت.

رحیمی ادامه داد: مرتضی رمضانی نیز پاسور سوم یا چهارم تیم بود که عملکرد رضایت بخشی داشت. رمضانی نیز بر اساس عملکرد خوبی که در لیگ داشت به تیم ملی رسید و این نشان از کیفیت خوب لیگ، تلاش و عملکرد درخشان آنها برای رسیدن به تیم ملی است. 

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن، تصریح کرد: قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی و تلاش آنها برای گرفتن تک تک امتیازات تیم ایران قابل تقدیر است و قرار گرفتن در این جایگاه برای آنها و باشگاه ذوب آهن افتخار بزرگی است.

وی اظهار کرد: این مسئله حاصل اعتماد مسئولان باشگاه و سرمایه گذاری خوب آنها در این رشته است، در بازی‌های پارالمپیک ریو نیز ذوب‌آهن سه نماینده در تیم ملی داشت و این تداوم حضور نماینده در تیم ملی حاصل سرمایه گذاری و حمایت خوب باشگاه است.

رحیمی با اشاره به کسب مقام سوم ذوب آهن در فصل گذشته لیگ برتر، گفت: هر چند در لیگ فصل گذشته نتایج خوبی گرفتیم، اما در نهایت با توجه به شرایط بر اساس گیم شماری در سکوی سوم قرار گرفتیم.

وی افزود: براساس اعلام سازمان لیگ فصل تازه لیگ برتر از مهرماه آغاز می‌شود و بر همین اساس تلاش می کنیم با گرفتن مجوز باشگاه از ۲۳ شهریور ماه نخستین اردوی آمادگی را با تمام نفرات آغاز کنیم و اردوی بعدی نیز قبل از شروع لیگ خواهد بود.

رحیمی تصریح کرد: تنها تیمی هستیم که تمام فعالیت ها و اقدامات لازم برای شروع لیگ جدید را انجام داده ایم، از سرپرست تیم تا مسئولان باشگاه و هیئت مدیره، همه تلاش کردند تا دغدغه ها و نیازها در اسرع وقت انجام شود. این مسئله نقطه عطفی برای باشگاه داری است و باید تیم‌های دیگر فعالیت های ذوب آهن را الگوی خود قرار دهند و امیدوارم با قهرمانی در پایان فصل زحمات مسئولان باشگاه را جبران کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن با اشاره به حمایت های همه جانبه مدیرعامل این باشگاه گفت: مدیرعامل باشگاه پشتوانه قوی برای تیم است و حمایت های خوبی از تیم دارند، همچنین معاونت فنی سابق باشگاه و معاونت فعلی که شرایط حرفه ای در باشگاه ایجاد کرده و در خصوص تیم‌داری نیز تصمیمات حرفه ای اتخاذ می کنند. حمایت و سرمایه‌گذاری در این رشته موجب می‌شود، دلگرم تر از همیشه به فعالیت مان در والیبال نشسته ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه ذوب آهن محمدرضا رحيمي پارالمپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال نشسته بازیهای پارالمپیک ریو مجتبی فریدونی سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد