Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@10:33:09 GMT

سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۷۲۲۶

سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی در خصوص دیدار  با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد:  در وزارتخانه با وزیر جلسه بسیار خوبی داشتم و در رابطه با عملکرد اداره کل و برنامه‌هایی که داریم در حوزه عمرانی و حوزه ورزش قهرمانی و همگانی توضیحات مفصلی را ارائه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مشهد دعوت به عمل آوردیم ابراز کرد: قرار بر این شد در اولین فرصت که شاید هفته آینده باشد وزیر با حضور در مشهد با مجمع نمایندگان و استاندار دیداری داشته باشد و از نزدیک برخی پروژه‌های ورزشی استان را بازدید کند و دیداری هم با جامعه ورزش و حوزه جوانان داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان نسبت به خراسان رضوی خیلی ابراز لطف کرد و بسیار امیدوار است که در اولین فرصت به این استان سفر کند. فتاحی ادامه داد: در ادامه دیدارهای خوبی با تقی‌زاده معاون امور استان‌ها و حقوقی وزارت ورزش و جوانان داشتم که در این جلسه هم در رابطه با مباحث مربوط به حوزه نماینده‌ها و موارد مربوط به مشکلات استان بحث و تبادل‌نظر کردیم. وی افزود: در خصوص اعتبارات ورزشی صحبت‌هایی  مطرح و درخواست‌هایی را ارائه دادیم و مقرر شد برای بحث افزایش خانه‌های ورزش روستایی و اجرای مصوبات استاندار در سفرهای شهرستانی اعتبار ویژه‌ای به استان تخصیص یابد تا بتوانیم خدمت بیشتری در مناطق محروم استان ارائه کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه در با علی نژاد و احمدی در حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی هم مسائل مربوطه بحث و بررسی شد، خاطرنشان کرد: در پایان دیداری با فرهادی زاد معاون ورزش بانوان داشتم که در رابطه با نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی بانوان و مشکلاتی که در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط کرونایی برای باشگاه‌های ما به وجود آمده مفصل صحبت کردیم و قرار شد که در جلسه شورای معاونین پیشنهادی مبنی بر اینکه  ورزش در گروه شغلی یک قرار گیرد مطرح شود. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان مشهد فرزاد فتاحی وزیر ورزش و جوانان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی