Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند نظار ت بر عملکرد و دریافت شهریه مدارس غیردولتی تهران بیان کرد: در مناطق یک تا ۶ تهران برای مدارس غیردولتی ناظر مقیم در نظرگرفتیم به این معنی که بازرس مقیم در مناطق مذکور مستقر است تا روند کار مدارس غیردولتی را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در سایر مناطق پایتخت هم بازرسان سیار فعالیت دارند تا مدارس غیردولتی مازاد بر شهریه مصوب که پوستر آن بید در مدرسه نصب شده باشد، دریافت وجهی از خانواده‌ها داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تاکید کرد: دریافت هرگونه هزینه بابت پذیرایی، کلاس‌های فوق برنامه، ورزشی، کمک آموزشی و نظایر آن به هیچ وجاحت قانونی ندارد.

دریافت شهریه بابت سرویس مدارس قانونی نیست

فولادوند درباره تعیین تکلیف وضعیت سرویس مدارس بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز وضعیت بازگشایی مدارس به طور کامل مشخص نشده است بنابراین دریافت و درخواست هرگونه وجهی بابت سرویس مدارس نباید انجام شود، در غیر این صورت با مدارس خاطی برخورد می‌شود.

او با تاکید بر اینکه به جز شهریه مصوب مدارس حق گرفتن هیچ وجهی ندارند، گفت: به دلیل نامشخص بودن وضعیت بازگشایی، مدارس نباید هزینه‌های اضافی دریافت کنند و اولیا برای گزارش موارد تخلف می‌توانند با سامانه‌های ۴۳۱۷ یا شماره تماس ثبت شکایات آموزش و پرورش شهر تهران یا صندوق ثبت شکایات ارتباط بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران بیان کرد: به دنبال نظارت ها‌ی انجام شده، با سه مجتمع آموزشی صاحب نام پایتخت به دلیل گرفتن شهریه اضافه بر مبلغ مصوب برخورد کردیم و بنا شد تا برابر ماده ١٨ قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی، اضافه شهریه مسترد شود؛  در غیر این صورت برخورد جدی‌تر با مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس غیردولتی مدارس غیردولتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده ظهر شنبه در وبینار تبیین دومین رویداد بین المللی « الف تا » که با حضور ۲ هزار نفر از آموزگاران استان در شبکه شاد برگزار شد، با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بین المللی اظهار کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده ها و تجارب خاص مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران، آموزگاران، راهبران و سرگروه های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین انتظار می رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان تفاوت دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه ها محورهای اصلی و فرعی رویداد از جمله مدیریت و رهبری مدرسه، فرآیندهای یاددهی-یادگیری، تولید محتوای آموزشی، روش تدریس و تولید فناوری های نوین آموزشی، برنامه تربیت، محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی اعلام کرد.

خدابنده همچنین برگزاری نشست های گفتگو محور معلمانه، نمایشگاه استانی و کشوری، تولید و انتشار محصولات چندرسانه ای مؤثر و ایجاد بانک تجربیات را از مهمترین برنامه های رویداد «الف تا» برشمرد.

در ادامه رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان گفت: دومین رویداد بین المللی « الف تا » با هدف اجرای مطلوب برنامه طرح شهید همت و به منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته های علمی و پژوهشی معتبر اجرا می شود.

سجاد محسن پور تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند.

کد خبر 6089982

دیگر خبرها

  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم