Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@04:32:05 GMT

احمد مددی در بیمارستان بستری بود / سند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۷۷۰۱

احمد مددی در بیمارستان بستری بود / سند

با وجود شایعات مدیر عامل تیم فوتبال استقلال در بیمارستان بستری بوده است 

احمد مددی از تاریخ نهم شهریور ماه در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بوده است.

به گزارش طرفداری، در روزهایی که استقلال باید با بازیکنان مورد نظر باشگاه برای عقد قرارداد مذاکره می کرد احمد مددی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روز گذشته ۳ بازیکن استقلال در اعتراض به مسائل مالی حاضر به سفر به امارت نشدند و‌ همین بهانه ای شد تا هواداران در فضای مجازی علیه احمد مددی موضع شدیدی بگیرند. در این بین شایعاتی به راه افتاد که مددی در بیمارستان بستری نبوده و برای این که در آستانه بازی با الهلال، استقلال را به هم بریزد دست به چنین اقدامی زده و در باشگاه حاضر نشده است.

با این حال طبق مدارکی در اختیار طرفداری گرفته است مددی از تاریخ نهم شهریور تا چهاردهم همین ماه در بیمارستان خاتم الانبیا بستری و درگیر بیماری کرونا بوده است.

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد / جعفر سمیعی: حلالم کنید، خداحافظ بیانیه فیفا در مورد بازی نیمه تمام برزیل و آرژانتین رشید مظاهری: من از هواداران بیشتر ناراحتم که استقلال را از دست دادم آنالیز الهلال ژاردیم؛ حریف استقلال را بهتر بشناسیم / تحلیل فنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

کد خبر 849311 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها احمد وحیدی دفاع - سپاه پاسداران ایران و پرتغال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد