Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در شصت و پنجمین جلسه ستاد دانشگاهی کرونا با حضور اعضای این ستاد در مرکز مطالعات توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از امروز، سه‌شنبه واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌های استان با دانشگاه‌های رازی و آزاد اسلامی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه رازی از امروز به سالن ورزشی دانشگاه واقع در پردیس دانشگاه رازی، جنب ساختمان معاونت دانشجویی و دانشجویان دانشگاه آزاد به باغ‌نی، تالار بهمن دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در توضیح دیگر مصوبات کمیته علمی، گفت: مادران باردار از هفته دوازدهم به بعد می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند و همچنین دو هفته بعد از زایمان هم می‌توانند برای دریافت واکسن سینوفارم مراجعه کنند.

وی گفت: براساس اعلام کمیته علمی کسانی که دُز اول واکسن اسپوتنیک‌وی را دریافت کرده‌اند چون الان این نوع واکسن موجود نیست می‌توانند دُز دوم واکسن استرازنکا تزریق کنند که شامل حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در استان هستند که برنامه‌ریزی برای دریافت واکسن آن‌ها انجام شده است.

مرادی با بیان اینکه از فردا، چهارشنبه افراد ۳۰ ساله به بالا می‌توانند برای دریافت واکسن اقدام کنند، خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های متولد سال ۱۳۷۰ به قبل با مراجعه حضوری به یکی از ۴۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان، در مقابل بیماری کرونا خود را واکسینه کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه دانشجویان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اسپوتنیک وی استرازنکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود