Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر تیلور تگزاس یکی از مکانهایی که سامسونگ برای کارخانه تراشه سازی ۱۷ میلیارد دلاری خود در نظر گرفته است، در نظر دارد در صورت انتخاب شدن از سوی این غول کره ای تخفیف مالیات بر املاک قابل ملاحظه ای عرضه کند.

به گزارش برنا، تیلور با شهر آستین تگزاس برای ساخته شدن این کارخانه رقابت می کند. انتظار می رود این کارخانه حدود ۱۸۰۰ شغل جدید ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ اعلام کرده است مکانهای دیگری در آریزونا و نیویورک را هم برای انتخاب محل ساخت کارخانه بررسی خواهد کرد. کاندیداهای دیگر هنوز تخفیفهای مالیاتی برنامه ریزی شده برای سامسونگ را اعلام نکرده اند.

قطعنامه پیشنهادی که در وب سایت شهر تیلور منتشر شده است، نشان می دهد زمینی که سامسونگ برای ساخت کارخانه استفاده می کند کمکی معادل ۹۲.۵ درصد مالیات املاک ارزیابی شده به مدت ۱۰ سال، ۹۰ درصد برای ۱۰ سال بعدی و ۸۵ درصد برای ۱۰ سال پس از آن دریافت خواهد کرد.

مشوقهای دیگر شامل تخفیف مالیاتی ۹۲.۵ درصد برای ساخت ساختمان جدید در این محل به مدت ۱۰ سال و بازپرداخت هزینه های بازبینی توسعه است.

قطعنامه پیشنهادی روز چهارشنبه از سوی شورای شهر تیلور و کمیسونر ویلیامسون کانتی بررسی خواهد شد.

پایگاه در نظر گرفته شده در شهر تیلور در حدود ۴۰ کیلومتری آستین قرار دارد و مساحت آن به ۴.۸۱ کیلومتر می رسد که بسیار بزرگتر از پایگاه پیشنهادی در شهر آستین است.

بر اساس گزارش رویترز، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد در تیلور کارخانه تراشه سازی خود را احداث کند، برنامه ساخت در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ آغاز می شود و تولید کارخانه تا اواخر سال ۲۰۲۴ راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت نیویورک سامسونگ مالیات شورای شهر رقابت سامسونگ شورای شهر مالیات نیویورک شهر تیلور ۱۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها