Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:02:02 GMT

کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۷۸۹۳

کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تشکیل شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تشکیل کمیته اضطراری برای رسیدگی به بحران تراکتور تاکید کرد.

علیرضا منادی در خصوص حل مشکلات تیم تراکتور اظهار کرد: وضعیت بحرانی این باشگاه نیازمند رسیدگی فوری مسئولان عالی ورزش و کشور است چرا که تراکتور در آستانه‌ی رقابت‌های آسیایی قرار دارد و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تراکتور جزوی از هویت مردم آذربایجان است، ادامه داد: ضرورت دارد افرادی سالم، ریشه‌دار و صالح در این باشگاه مدیریت باشگاه را عهده‌دار شوند و در این راستا نیاز است صنایعی همچون مس، پتروشیمی‌ها و صنایع وزارت دفاع کمک حال این تیم ریشه‌دار باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، وی گفت: از رئیس جمهور، وزیر ورزش، استاندار آذربایجان‌شرقی و  امام جمعه تبریز درخواست می‌کنم که ورود جدی برای حل بحران باشگاه تراکتور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال تراكتور باشگاه تراكتور ليگ برتر فوتبال ایران ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود