Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@05:32:13 GMT

درگذشت فوتبالیست ۱۷ ساله به دلیل سکته قلبی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۸۰۰۴

درگذشت فوتبالیست ۱۷ ساله به دلیل سکته قلبی

خبرورزشی – در اتفاقی تلخ در فوتبال انگلیس یک فوتبالیست کم سن‌وسال حین بازی نقش بر زمین شد و جان سپرد.

این اتفاق برای بازیکن تیم وست‌بریجفورد در جریان مصاف با تیم بوستون یونایتد در یکی از بازی‌های جام حذفی جوانان انگلیس رخ داد. دیلان ریچ نام این بازیکن ۱۷ ساله بود که در بیمارستان جان سپرد.

طبق گزارش BBC، این بازیکن یک بار در جریان بازی دچار سکته قلبی شده که مربیان و مقامات باشگاه به سرعت خودشان را با دستگاه‌های شوک قلبی به او رساندند و ۱۰ دقیقه بعد هم آمبولانس در محل حاضر شد تا او را به بیمارستان انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما یک بار دیگر در آمبولانس حین انتقال به بیمارستان دچار سکته قلبی شد که مورد دوم باعث شد او نتواند جان سالم به در ببرد.

سه ماه پیش بود که کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک هم در جریان دومین بازی این تیم در یورو ۲۰۲۰ دچار سکته قلبی شد اما حضور به موقع پزشکان در محل باعث نجات جان او شد. البته بازیکنانی مانند فابریس موامبا، مارک ویوین فو و اوگو اهیوگو هم بازیکنانی بوده‌اند که به همین دلیل جان سپردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سکته قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها