Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:47:10 GMT

اهدای ۱۱۰کپسول اکسیژن به بیمارستان آستارا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۸۰۳۷

اهدای ۱۱۰کپسول اکسیژن به بیمارستان آستارا

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  بهزاد قنبری، فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: با توجه به نیاز بیمارستان شهید بهشتی آستارا به کپسول‌های اکسیژن، مردم نوع دوست این شهرستان در قالب طرح (نذر نفس) به یاری بیماران کرونایی شتافتند.

او با اشاره به اینکه در اجرای این نذر ۱۱۰کپسول اکسیژن به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اهدا شد افزود: خیران برای خرید این کپسول‌ها ۵۵۰میلیون تومان هزینه کردند که در چند مرحله تحویل بیمارستان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه حجم کپسول‌های اکسیژن اهدایی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا ۱۰تا۵۰ کیلوگرمی است گفت: همچنین امروز یک دستگاه یخچال به ارزش ۱۰میلیون تومان که توسط یک خیر خریداری شده بود به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اهدا شد.

قنبری افزود: هزینه خرید کپسول‌های اکسیژن اهدایی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا را گروه‌های جهادی، خیران، ستاد نماز جمعه، پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه جهادی ثارالله لوندویل و دانشگاه آزاد اسلامی تامین کرده بودند.

او تصریح کرد: تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی شهرستان آستارا روزانه در بیمارستان حضور یافته و کادر بهداشت و درمان را در ارائه خدمات بهتر به بیماران و مراجعین همراهی می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کپسول اکسیژن طرح نذر نفس بیمارستان شهید بهشتی آستارا بیمارستان شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید