Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@04:55:24 GMT

آغاز به کار سایت خبری « جامعه۲۴ »

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۸۰۴۴

سایت خبری تحلیلی « جامعه۲۴ » از روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ به آدرس اینترنتی https://jameh24.com به طور رسمی آغاز به‌کار کرد. ‏

سایت « جامعه۲۴ » با انتشار این خبر درباره این رسانه نوشت:

جامعه۲۴ یک سایت خبری تحلیلی است که بررسی و تحلیل موضوعات اجتماعی اعم از آسیب‌های اجتماعی، حوزه شهری، بهداشت و درمان، حوادث، آموزش، سبک زندگی، محیط زیست و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در دستور کار خود قرار داده است.

سایت خبری تحلیلی « جامعه۲۴ » به آدرس اینترنتی https://jameh۲۴.com ‏  قابل دسترس است.

« جامعه۲۴ » معتقد است خبرنگاران در واقع دیده‌بانان و دماسنج‌های جامعه هستند که رسالت‌شان اقتضا می‌کند با رصد تحولات جامعه مسائل و مشکلات مردم را منعکس کنند؛ این مسئله هم به درد جامعه پژوهشگر –اعم از جامعه‌شناس و روانشناس و ... - می‌خورد، هم به حکمرانان کشور کمک می‌کند تا مشکلات و مصائب را خوب ببینند و تصمیم عاجل برای درمان و رفع آن بگیرند.

« جامعه۲۴ » سعی دارد در تحقق «جامعه امیدوار»، «جامعه اصلاح‌گر»، «جامعه کنشگر»، «جامعه بیدار»، «جامعه مطالبه‌گر»، «جامعه مسئولیت‌پذیر»، «جامعه نقاد» و «جامعه هوشیار» نقش‌آفرینی کند و خود مراقبت می‌کند تا به این اصول اساسی که به آن پایبند است لطمه نخورد.

« جامعه۲۴ » معتقد است از دل جامعه شاداب و کنشگر است که نیروی انسانی با بهره‌وری بالا رشد و ارتقاء می‌یابد، و از نیروی انسانی بانشاط است که کشوری پیشرفته و مستقل حاصل خواهد شد؛ از اینرو به همراه سایر همکاران خود در سپهر رسانه‌ای کشور تلاش می‌کنیم تا این زنجیره تکامل به صورت صحیح و درست شکل بگیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایت خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد

شینهوا نوشت که فوجیان حدود ساعت هشت صبح به وقت محلی لنگرگاه «جیاننان» در شانگهای را ترک کرد. در این آزمایش «ثبات و قابلیت توان رانشی و سامانه‌های الکترونیکی» فوجیان سنجیده خواهد شد.

فوجیان پس از «لیائونینگ» و «شاندونگ» سومین ناو هواپیمابر چین و بزرگترین کشتی نیروی دریایی این کشور است.

ناو هواپیمابر فوجیان که برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد- تیر ۱۴۰۱) از آن رونمایی شد، کاملا به صورت داخلی طراحی و ساخته شده است.

این ناو هواپیمابر بزرگتر و به لحاظ فناوری پیشرفته‌تر از شاندونگ (رونمایی شده در ۲۰۱۹) و لیائونینگ است که چین در سال ۱۹۹۸ از اوکراین خرید و آن را بازطراحی کرد.

به غیر از ناو‌های هواپیمابر کلاس فورد (یک کلاس جدید از ناو‌های هسته‌ای توسعه یافته برای نیروی دریایی آمریکا)، فوجیان تنها ناو هواپیمابر در جهان خواهد بود که مجهز به آخرین سامانه الکترومغناطیسی پرتاب هواپیما است.

شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین بار‌ها افزایش آمادگی جنگی و پیشرفت‌های فناوری پیش از صدمین سالگرد تاسیس ارتش خلق چین در سال ۲۰۲۷ را خواستار شده است. برخی از افسر‌های نظامی آمریکا پیشتر مدعی شدند که چین تا آن سال یک حمله نظامی برای گرفتن تایوان را آغاز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای برای انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir