Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:36:40 GMT

آئین تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج ناتمام ماند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۸۱۳۸

آئین تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج ناتمام ماند

گروه استان‌ها- مراسم تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج بعد از گذشت ۳۳ روز با دعوت فرمانداری بویراحمد از ۵ عضو شورا برگزار شد که به دلیل ترک دو نفر جلسه ناتمام ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، مراسم تحلیف شورای شهرهای یاسوج، دهدشت و سی سخت 14 مردادماه به دلیل رد صلاحیت برخی از منتخبان شورای شهر برگزار نشد و امروز بعد از گذشت 33 روز با دعوت فرمانداری بویراحمد از 5 عضو تایید شده شورا قرار بر برگزاری این آئین بود که با ترک دو نفر از منتخبان این نشست نیز ناتمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور فرماندار بویراحمد در حال برگزاری بود با ترک جلسه توسط هدایت الله امیری و عطا الله دانشی دو عضو منتخب شورای شهر یاسوج، آئین تحلیف نیز به سرانجام نرسید.

جلسه علنی شورای شهر کرج؛ ماجرای 90قطعه زمین شهرداری در "کلاک" چیست؟تکمیل موزه دفاع مقدس و تشکیل کمیسیون حاشیه‌نشینی در جلسه شورای شهر شیراز بررسی شدبررسی تخصصی فرونشست در شورای شهر اصفهان/تقدیر از قهرمان پارالمپیک در صحن شورا

فرماندار بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه هیئت عالی نظارت خواستار برگزاری آئین تحلیف با حضور 5 عضو شورا بوده است، گفت: هیچ مکاتبه‌ای مبنی بر حضور و عدم حضور دو منتخب رد صلاحیت شده نداشسته‌ایم.

مجید احمدی با بیان اینکه تاخیر در مراسم تحلیف به نوعی تخلف بود و چندین بار تذکر داده شد و از طرفی مردم پیگر این موضوع بودند، افزود: این 5 عضو می‌توانند یک نفر را به عنوان سرپرست انتخاب کنند و تا زمان تعیین تکلیف نهایی دو عضو دیگر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.

وی ادامه داد: نظر نهایی در زمینه تایید نهایی دو عضو منتخب شورای شهر یاسوج را باید هئیت عالی نظارت و وزرات کشور اعلام کنند و فرمانداری در این زمینه نقشی ندارد و برگزاری آئین تحلیف امروز قانونی و و ئنهادهای متولی اجازه داده‌اند.

انتهای پیام/541/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر انتخابات شورای شهر شورای شهر یاسوج آئین تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!