Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:24:08 GMT

زمان آغاز کار تیم ملی امید با هدایت مهدوی کیا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۸۵۶۰

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید کارش را از هفته آینده با تیم ملی امید آغاز می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران، درباره توافق‌اش با فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که بعد از سال‌ها به فوتبال ایران برگشتم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم کار سختی در پیش داریم و به فوتبال کشورمان کمک کنیم و برای تیم ملی بزرگسالان پشتوانه‌سازی کنیم. ما با فدراسیون توافق ۳ ساله کردیم و من دستیاران خودم را انتخاب کردم. ما وقت زیادی نداریم و از هفته آینده کار خود را شروع می‌کنیم.

مهدوی‌کیا درخصوص پتانسیل فوتبال ایران در رده امید گفت: ما پتانسیل‌های زیادی داشتیم و اگر بیشتر به بازیکنان جوان بیشتر بها بدهیم و بهتر بود عملکرد بهتری داشته باشیم.

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در قطر و اردوی تیم ملی گفت: اوضاع خوب است. تیم ما در هفته اول سوریه را شکست داده است و با یک روحیه خوب به مصاف تیم عراق می‌رود. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم. همه امیدوارند اتفاقات خوبی رقم بخورد و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

مهدی مهدوی‌کیا افزود: شرایط تیم خیلی بهتر شده است. اولین بازی همیشه سخت است و در اولین بازی مربیان تیم نبودند. ما در نیمه دوم مقابل سوریه بهتر بودیم و الان هم بهتر شدیم و از نظر هر تیم ملی آماده برای مصاف با عراق است.

او درباره گروه تیم ملی در انتخابی جام جهانی گفت: اگر بخواهیم مقایسه کنیم، شرایط ما خیلی بهتر است و تیم ما وضعیت بهتری نسبت به کره جنوبی داشته است. سوریه و عراق هم تیم‌هایی هستند که شرایط مشابهی دارند. لبنان مقابل ما قطعا بسته بازی خواهد کرد. امارات حریرف دست و پا بسته‌ای نیست. تیم ما و کره شانس‌های اصلی صعود هستند.

مهدوی‌کیا در پایان درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق تاکید کرد: ما خیلی فوتبال نزدیکی با این تیم داریم. چند بازیکن تکنیکی تیم عراق دارد. عراق بازی خوبی مقابل کره انجام نداد، اما توانست یک امتیاز از حریف بگیرد. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. تیم ما از هر نظر آماده است و امیدوارم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم انسیه خزعلی پنجشیر فهیم دشتی مهدی مهدوی کیا مهدوی کیا تیم ملی امید محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم انسیه خزعلی پنجشیر فهیم دشتی تیم ملی امید مهدوی کیا تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم

وحید امیری در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

طرفداری | وحید امیری هافبک پرسپولیس اعلام کرد قصدی برای خداحافظی با تیم ملی ندارد.

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت:

از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند. امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت:

باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت:

باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد:

برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد