Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ماندانا زنگنه روز سه‌شنبه در نشست بررسی و امکان‌سنجی طرح ساخت مجتمع پتروشیمی ایرانشهر اظهارداشت: سیستان و بلوچستان مزیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار و بکری برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد و انتخاب این استان به عنوان مقصد سرمایه‌گذاری با توجه به وجود بندر شهید بهشتی چابهار و هم مرز بودن با ۲ کشور افغانستان و پاکستان بسیار هوشمندانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: همه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم است به جز مساله آب که مشابه اکثر مناطق کشور با توجه به خشکسالی‌های پی در پی محدودیت منابع آبی داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان به پروژه انتقال آب دریای عمان اشاره کرد و افزود: برای برون رفت از این بحران راهکارهای کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش‌بینی شده و برای تأمین پایدار آب به ویژه در بخش صنعت و کشاورزی پروژه انتقال آب دریا با جدیت باید پیگیری و اجرایی شود.

وی با بیان فعالیت‌های مثبت پنجره واحد سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری از جمله کارخانجات طلا و مس، پروژه پرورش میگو، پروژه کاشت میوه‌های گرمسیری و ساخت پایانه صادراتی از جمله پروژه‌هایی هستند که با حمایت مجموعه پنجره واحد سرمایه‌گذاری در این استان اجرایی شدند.

 در پایان این نشست باتوجه به نظر موافق کارگروه برای اجرای این طرح مقرر شد سرمایه‌گذار پروژه ساخت مجتمع پتروشیمی ایرانشهر پس از جانمایی و تکمیل مطالعات زیست محیطی و اخذ استعلامات مربوطه برای تامین آب مصرفی پروژه، با شرکت آب و فاضلاب در مورد تصفیه پساب فاضلاب شهر ایرانشهر مشارکت کند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توسعه ایران توسعه اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسعه ایران توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان توسعه ایران توسعه اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد

عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود: این اداره کل با الحاق زمین به محدوده شهر‌ها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت و ساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.
وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و افزود: در این استان علاوه‌بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران