Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پله، اسطوره فوتبال برزیل با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌هایاجتماعی اعلام کرد که عمل جراحی صورت گرفته روی او برای برداشتن یک تومور از داخل روده بزرگش موفقیت‌آمیز بوده و او نسبت به روند درمانش خوشبین است.

قهرمان سه دوره جام جهانی که هفته پیش در بیمارستان بستری شد، اعلام کرد در جریان معاینات و تست‌هایی که هفته گذشته روی او صورت گرفت، مشخص شده که در بدنش یک تومور وجود دارد و به همین دلیل این مرد ۸۰ ساله مجبور شد زیر تیغ جراحان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پله با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که او را کنار عکسش با پیراهن پیراهن برزیل نشان می‌دهد، نوشت: «من روز شنبه برای برداشتن یک تومور مشکوک در روده‌ام عمل جراحی شدم. این تومور هفته گذشته در جریان معاینات شناسایی شد. خوشبختانه من به جشن گرفتن پیروزی‌های بزرگ در کنار شما عادت دارم. من این بازی را با هم با لبخندی بر لب و کلی خوشبینی نسبت به آینده و لذت بردن از زندگی‌ام با عشق به خانواده و دوستان پشت سر می‌گذارم.»

در همین حال پله، شایعه‌ای که چند روز قبل درباره او منتشر و در آن اعلام شد اسطوره برزیلی‌ها در بیمارستان از حال رفته و غش کرده است را تکذیب کرد. او در این باره هم نوشت: «بچه‌ها، من غش نکردم و الان هم حالم بسیار خوب است. من فقط برای انجام معاینات عادی به بیمارستان آمده بودم چرا که از قبل از شیوع ویروس کرونا موفق به انجام این کار نشده بودم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پله خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پیشنهاد اغواکننده به اسطوره فوتسال ایران برای تبلیغ برنج!
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد