Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:16:14 GMT

«رعد ۴۸» کلید خورد/ دستگیری ۶۰۱ سارق، زورگیر و مالخر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۸۹۳۳

«رعد ۴۸» کلید خورد/ دستگیری ۶۰۱ سارق، زورگیر و مالخر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای چهل و هشتمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای ۲۵۳ حکم قضایی به ۷۴۰ پرونده سرقت رسیدگی و ۶۰۱ نفر از سارقان، زورگیران و مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در مجموع در این مرحله از طرح رعد یک هزار و ۴۶۲ فقره سرقت کشف شد؛ همچنین ۴۲ گروه که به صورت باندی فعالیت داشته شناسایی و منهدم و بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت گفت: در این طرح مراکز اصلی خرده‌فروشان مواد مخدر، سارقین و مالخران مورد شناسایی و برخورد قرار گرفت ؛ بر همین اساس ۵۹ پاتوق سارقان، ۲۳ پاتوق مالخران و ۱۳ محل حضور اراذل و اوباش و ۱۱۳ محل و مرکز خرده‌فروشان مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش همکارانم در این مرحله، ۵ قبضه سلاح جنگی، ۶۴ سلاح سرد و ۵۲ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه ارزش اموال قاچاق مکشوفه در این مرحله از طرح رعد ۵۵۲ میلیون تومان برآورد شده است خاطرنشان کرد: ۱۶۴ دستگاه خودرو و موتور مسروقه در ۴۸ ساعت گذشته کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت درخصوص برخورد پلیس با مزاحمت‌های نوامیس گفت: این مزاحمت ها چه در معابر و خیابان ها، چه در پارک ها و پاساژها باشد از جرایم مشهودی است که پلیس مکلف به برخورد است و باید سریعا با آن برخورد شود.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی شهروندان‌ها، گشت‌های ۱۱۰ دو برابر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت پلیس رعد پلیس پیشگیری دستگیری متهم سارق زورگیر سرقت مالخر گشت ۱۱۰ پلیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد