Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید زارعی روز سه شنبه در این آئین افزود: با توجه به پتانسیل‌ موجود، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری می تواند تاثیرات بسیاری را در شهرستان ایجاد ‌کند که مشارکت همه دستگاه های اجرایی در تحقق این مهم ضروری است.

وی  اظهارداشت: اداره کتاب­خانه های عمومی شهرستان دشتی از طرح های کتابخوانی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ارتباط با موضوع کتاب حمایت می کند و این اقدام را یکی از رسالت های خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری یکی از ضروریات است که تاثیر زیادی در افزایش روحیه افراد دارد.

سید نیام الدین حسینی افزود: آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری به ویژه توسعه فرهنگ کتاب خوانی تعامل بسیار خوبی داشته و دارند و همین ویژگی مهم باعث اثرگذاری برنامه ها شده است.  

در ادامه ضمن ارائه گزارشی از زینب حیدری پور مدیر مدرسه قلم یک در راستای فعالیت های باشگاه های کتاب­خوانی، از برگزیدگان مسابقات به شرح زیر تقدیر شد. 

محمدرضا خودخروج، محمدامین مظفرنژاد، محمدحسین اسماعیلی، ایلیا ایمانی، محمدطاها دشتی فرد، سجاد آبادی، محمدحسین ابراهیمی، محمدطاها جعفری، امیراحمد دشتیانی و جواد محمدی برگزیدگان پویش پرچم های سرخ. امیر رضا نعمتی، پرهام زارعی، شکیبا زارعی، سینا بسته سمندر، میلاد اسلام نژاد، نیما حیدریان، محسن کارگر، فاطمه زهرا گرامی، امیر محمد زارعی، معصومه حقیقت منش، امیرعلی احمدی، فاطمه زهرا احمدی، الهه شیخیانی، امیر حسین احمدی، سیدمحمدحسین لطیفی، محمدمهدی بحرانی، رقیه قاسمی، محمد هادی قائدی، امیرمحمد ملایی صادق و ابوالفضل فقیه نفرات برگزیده پویش مجازی علمدار تقدیر شد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیش­گیری از همه گیری این ویروس، به صورت نمادین از سه نفر از برگزیدگان هر پویش با لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

برچسب‌ها بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا شهرستان دشتی کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا شهرستان دشتی کتاب برنامه های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستا‌های شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان و پس از بازدید از منزل شخصی، ٣ نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ٢ متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

 سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

 شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد