Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:12:19 GMT

کشف محموله 25 میلیاردی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۹۰۵۰

کشف محموله 25 میلیاردی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور خانمیرزا-بروجن یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی این کامیون را متوقف کرده و در بازرسی از آن 108 عدد کیس کامپیوتر، 100 عدد دستگاه رطوبت‌سنج، 51 دستگاه لپ تاپ و 40 عدد مانیتور کامپیوتر و مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان 25 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

امان‌اللهی در پایان پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات اقتصادی جامعه دانست و گفت: از شهروندان خواهشمندیم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با پلیس همراهی داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کنند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق چهارمحال و بختیاری کشف پلیس فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد