Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پویش "مهر و ماه" به همت اصحاب رسانه استان همدان به منظور کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم بضاعت استان به راه افتاد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، در آستانه آغاز سال تحصیلی و در راستای کمک‌ مؤمنانه، برای دومین سال پیاپی خبرنگاران و جامعه رسانه استان همدان پویش اهدای 110 بسته نوشت‌ افزار برای کودکان نیازمند را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد علاقمند به شرکت در این پویش  می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  5022291088260227   نزد بانک پاسارگاد به نام خسرو نوروزی منعم واریز کنند.

 از آنجایی که بخشی از آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت آنلاین انجام می‌شود و با توجه به نیاز دانش‌آموزان به گوشی هوشمند، در صورتی که افراد خیر و علاقمند به شرکت در این پویش گوشی هوشمند قابل استفاده در منزل دارند می‌توانند به این پویش اهدا کنند.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند اقلام و لوازم التحریر اهدایی خود را تا 20 شهریور ماه به نشانی  چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی، دفتر روزنامه کیهان (ساعات اداری) تحویل دهند.

 به گزارش تسنیم، فعالان رسانه‌ای استان همدان در طول سه سال گذشته در قالب هیئت زینبیون  پویش نذر نان و اهدای چند هزار قرص نان به محرومان را اجرا کرده و در رزمایش مومنانه نیز توانستنند در چند مرحله بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تهیه کرده و در بین آنها توزیع کنند.

13 هزار بسته نوشت افزار در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود90 درصد بازار لوازم التحریر تولید ملی است/ نوشت افزار هم از گزند افزایش قیمت در امان نمانده استعزم خبرنگاران همدانی برای کمک به محرومان نتیجه داد/توزیع 110 بسته نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان همدان در جریان سیل لرستان و شمال کشور در دو سال گذشته نیز اقدام به جمع‌آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان سیل زده کردند که در برنامه‌ای این هدایا به کودکان اهداشد.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان همدان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی که در محاصره سیل قرار دارد، توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم