Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی با اشاره به  مشمولین طرح و مشوق های در نظر گرفته شده، اظهار داشت:  مشمولین این طرح مشترکینی هستند که سامانه احتراق آنها موتورخانه بوده و میانگین مصرف گاز سالهای ۹۷ و ۹۸ آنها بیش از ۲۵۰۰ متر مکعب است.

وی افزود: درصورتی که مشترک اقدام به بهینه سازی کند بابت هزینه های انجام شده معادل ریالی تا میزان ۱۰ درصد مصرف سالانه از سوی شرکت گاز پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، تنظیم مشعل، عایقکاری تجهیزات داخل موتورخانه ها و نصب رسوب گیر  را از  قدامات اولیه جهت بهینه سازی دانست.

توکلی درباره تفاهم نامه اولیه جهت بهینه سازی موتورخانه دانشگاه ها و مدارس گفت : تفاهم نامه اولیه جهت بهینه سازی موتورخانه دانشگاه ها و مدارس در حال انجام است و در صورت اعلام آمادگی و ارسال تقاضا، شرکت گاز استان تهران نسبت به بازدید اولیه و اجرای کار، اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به آخرین اطلاعات و آمار مربوط به این طرح بیان داشت:  در این طرح تعداد مجری تائید صلاحیت شده ۳۴  مورد، تعداد ثبت درخواست در سامانه ۱۳۹۷ مورد، تعداد تفاهم نامه مشترک / مجری ۲۰ مورد، تعداد بازدید شده توسط ناظر اول ۱۲ مورد و تعداد در مرحله اجرا  ۸ مورد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران این طرح را یکی از طرح های تاثیرگذار در مصرف بهینه گاز طبیعی دانست.

برچسب‌ها شرکت گاز استان تهران گاز انرژی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان تهران گاز انرژی شرکت گاز استان تهران گاز انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است.

به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی مانند: ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است.

در متن این پویش از عبارت‌هایی همچون: «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک