Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:10:48 GMT

واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی به ۳۵ ساله‌ها رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۹۲۱۵

واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی به ۳۵ ساله‌ها رسید

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از این دانشگاه، سامانه salamat.gov.ir برای ثبت‌نام متولدین ۱۳۶۵ و قبل از آن به منظور انجام واکسیناسیون کرونا بازگشایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: اکنون در تمامی استان‌های کشور، امکان ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن فراهم شده است و علاوه بر آن، سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۵ یعنی ۳۵ سال به بالا که ساکن استان‌ خراسان جنوبی همچنین ۱۰ استان دیگر از جمله بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، از ۱۵ شهریور ماه باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دهقانی فیروزآبادی با اشاره به تحویل ۶۸ هزار دز واکسن جدید کرونا به استان در روز یکشنبه و افزایش ساعت کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی افزود: با توجه به تامین واکسن‌های جدید و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون، مردم قبل از مراجعه به این مراکز از طریق ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir برای اخذ نوبت اقدام کنند.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افراد به منظور زمان‌بندی و نوبت‌دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ براساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده از طریق سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا، نسبت به ثبت‌نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام و سپس زمان و محل مراجعه برای دریافت واکسن را انتخاب کنند.

نوبت تخصیص داده شده برای افراد نمایش داده و علاوه بر آن از طریق پیامک به تلفن همراه آنان ارسال می‌شود.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی واکسیناسیون سراسری واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی واکسیناسیون سراسری دانشگاه های علوم پزشکی خراسان جنوبی واکسیناسیون سراسری واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا خراسان جنوبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور